sport tippek

2016. március 14. 15:38 - lambert

Tippek 2016.03.14 hétfő

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lambert.blog.hu/api/trackback/id/tr238476130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

falconer 2016.03.16. 11:52:35

Üdv Lambert!

Jó látni, hogy visszatértél! Hogy tetszik az új tippmix? Nagyobb szerinted a nyerési lehetőség?

Jók a tippek, és örülök, hogy más fogadási opciók (gólok) felé is elmozdultál.

Emiatt a tippelési rendszereden kellett változtatni? Szoktad fejleszteni?

Én is hegesztettem magamnak tippelési rendszert, de csak azért, mert sok a meccs és idő hiányában nem nagyon tudom átnézni egyesével, ezért inkább automatizáltam a rendszert, és kidobja a gép a tippeket.

Én magam inkább már a gólos fogadások felé tértem el a sok "meglepetés" miatt! Over, gg, és valamelyik csapat lő gólt opciókra fogadok!

Ha lesz időd, esetleg olyan tippeket is megoszthatnál, amely nagyobb odds-okat kínál, vagy meglepetésre nem tippel a rendszer?

Sok sikert!

lambert 2016.03.17. 15:59:30

szia falconer!

én nagyon megvagyok elégedve az új tippmixel ha nagyon akarunk és figyelünk lehet nyerni, persze azért kell a mázlifaktor ide is...... .....amint látod kicsit bővítettem a tippeket
és persze folyamatosan bővítem...sikerült 5 hazai és 5 vendég győzelm alapján kalkulálni...vagyis rendszerel számoltatni.......

egyenlőre még a biztonságosabb tippeket adom.....mert ezek működnek 75 %-80% körül...

a 2,5 gólos még eddig csak max 62%-ra tornáztam fel.....de az is kecsegtető fejlődésnek indul......amit látok a rendszer által....hogy mindkétcsapat szerez gólt vagy nemm fogadás teljesen mindegy közel 2500 mérkőzés feldolgozásánál is 50%-50 %...vagyis arra úgylátom nem érdemes tippelni.......

a hedikepet még megvárom, de az is jónak indul........

Üdv lambert
sport tippek
süti beállítások módosítása