sport tippek

2010. október 08. 16:24 - lambert

Stasztika az Információ mennyiség (IM) alapján

                                 

  

Ehez hasonló táblázatok formájában érdemes kiszámítani az esély százalékok alapján az információ mennyiséget és csökkenő sorrendbe rangsoroltatni....így kapunk egy statisztikai adatbázist amelyet gyakorlatban igen jól lehet hasznosítani....a jelenlegi példa a 2010/11 angol premier bajnokság eredményeit dolgoztam fel..... az A oszlopban az általam várt elsődleges eredmények kerültek...és ha talált akkor zöld színnel jelöltem...a második eredményeimet a B oszlopba ragsoroltam...és sárga színnel jelöltem ha itt talált az eredmény.......a legkevésbé várt eredményt a C oszlopba jelöltem és ha találat ide került akkor azt piros színnel jelöltem.....

Üdv: Lambert

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lambert.blog.hu/api/trackback/id/tr362356527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
sport tippek
süti beállítások módosítása