sport tippek

2011. január 14. 16:53 - lambert

Döntetlen vadászat 2011.01.15 ( szombat)

Kedves Olvasók!

Sportfogadás koronájaként lehet említeni egy - egy jól elkapott döntetlent ami szelvényünk szórzóját igen csak megnöveli......a jó megérzés igen csak el kéll ilyen tippelésnél... Mivel sajnos nekem nics ilyen kifinomult megérzésem a döntetlenekre, ezért a statisztikát hívom segítségül......... remélem sikerrel!!!!

 

Csapatok                       Tipp    Eredmény

 

Lens - ST. Etienne              x      2-1

Vfb Stuttgart - Mainz           x      1-0

Düsseldorf - Cottbus            x      3-1

Gijon - Hercules                x      2-0

Toulouse - Nancy                x      1-0

Abardeen - St. Mirren                2-0

 

 

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lambert.blog.hu/api/trackback/id/tr352583829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ISTipp 2011.01.14. 17:35:27

Helló Lambert!

mindég szívesen olvasom a statisztikai mutatókat főleg a futball meccsekről, mert úgy vélem, más végeredmény születik mint amit egyik másik meccs hozhat.
Most, én az Aberdeen meccset 1 venném és a Düsseldorfot pedig 2, de az X is benne van.

Köszi.

ISTipp

lacos68 2011.01.14. 17:44:15

ÜDV,lAMBERT!

A TOULOUSE ,LENS , GOJIN MECCSEKEN ÉN IS ELGONDOLKODTAM.
A NEKEM IRT VÁLASZODRA ÉN IS IRTAM EGY PÁR MECCSET.

ÜDV ,LACOS.

lacos68 2011.01.14. 17:45:04

@ISTipp: Üdv ,Ístván!

Döntetleneket akarok megjátszani a hétvégén.Ha ráérsz kiváncsi lennék a véleményedre.Csak így ráérzésre.

WIGAN-FULHAM
CAGLIARI-PALERMO
CATANIA-CHIEVO
BIRMINGHAM-ASTON VILLA
LIVERPOOL-EVERTON
TOTTENHAM-MANCHESTER UNITED
SETUBAL-MARITIMO
NICE-LILLE
AUXERRE-MONACO

ÜDV,lACOS.

ISTipp 2011.01.16. 19:38:24

@lacos68:

Hát Lacos nagyon jól össze válogattad őket... 9 ből 6 döntetlen ez már megsüvegelendő messziről. nem is tudom mért kéred más véleményét :)) ilyen aránynál csak a jó vari kell és seprü a pénz besepréséhez :))

Gratula.

Istipp

lambert 2011.01.16. 20:08:32

@lacos68:

szia lacos!

csatlakozom Istvánhoz...Gratulálok!!!!!
Szégyenlem magam hogy én teszem ki tippjeimet....a te tippjeid első helyen kell hogy szerepeljen...csak küld el...és ha gondolod ki teszem...mindannyiunk hasznára ...ilyen megérzésekre mindig szükség van.

Üdv: Lambert

lacos68 2011.01.16. 21:08:32

@ISTipp: Köszönöm!

4 döntetlen mellé sikerült a getafet becsempésznem.Hál istennek végre össze jött egy jobb nyerés.5/4-es kombi.(9500 körül)
Ideje volt mert eddig általában rosszul állítottam össze a sorokat.(sok döntetlenem ment el az utolsó percekben)

Azért kellett a kombi.Mivel elég rég nem nyertem kockáztattam,döntetleneket játszottam meg.

Most nyugodtabban tudok majd játszani.
Ezért mondtam,hogy irkáljuk a megérzéseinket mert lehet közöttük jó is.(emlékezz csak amikor te érezted azt hiszem a napolyt.a kupában)

A varival kapcsolatban kinéztem Imrének 1 pár variját:
8-7 találat 3 szelvény(5 meccs)
12-10 találat 5 szelo (5 meccs)
12-10 találat 6 szelo (6 meccs)
Ezeket elég jónak találom.

A szerencse forgandó ezt sose felejtsük el.

Kívánom ,hogy a következő hetekben mindannyian sikeresek legyünk.

Üdv,LACOS.

lacos68 2011.01.16. 22:06:23

@lambert: Üdv ,Lambert!
Köszönöm.

A döntetlenekkel az a gond,hogy nagyon sokszor az utolso percekben szállnak el.

Eddig sok meccset játszottam meg.Megprobálok szűkíteni amint Imre is ajánlotta korábban.
Most szerencsém volt.

Remélem ,hogy a következő hetekben is mellénk szegődik fortuna.
A múlt héten papamix-nek volt szerencséje,most nekem.

Ha jól emlékszem korábban azt írtad,hogy az mellé szegődik a szerencse aki tesz is érte.
Véleményem szerint mi teszünk is érte mert nem találomra választjuk ki a meccseket hanem elemzünk,stratégiákat keresünk.A ststisztikák is nagyon sokat segítenek,igaz,hogy most inkább a hokiban,mint a fociban.

Volt egy időszak amikor egy kicsit elbátortalanodtam de a biztató szavaid nagyon jól estek.

Ezért jó,hogy megosztjuk egymással tippjeinket mert kiegészítjük egymást.

Üdv,LACOS.
sport tippek
süti beállítások módosítása