sport tippek

2011. január 21. 15:50 - lambert

Döntetlen vadászat: Lacos tippjei 2011.01.22-23

Tippmix társam döntetlen tippjei...érdemesrá figyelni....

Csapatok                                    

CHIEVO - GENOA                  

MAASTRICHT - GO AHEAD        

SAMPDORIA - JUVENTUS      

BLACKPOOL - SUNDERLAND  

GRONINGEN - TWENTE        

FULHAM - STOKE                

DEN BOSCH - VEENDAM

UTRECHT - AJAX                  

GENT - LOKEREN                  

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lambert.blog.hu/api/trackback/id/tr502602934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lacos68 2011.01.23. 18:15:23

Sziasztok!

Sajnos most a döntetlenek nem jöttek be.

Jó,hogy egy pár döntetlent megjátszottam szóló szelvényen is és így azért pozitivan zárom a hétvégét.

Ístván az AJAX nagyon kikapott,a FULHAM győzelmének örülök mert a a tavaly jó kis csapat volt.Remélem ezentúl hazai meccseken lehet majd rájuk fogadni.

Az 5/4-es kombimnál 1 hiányzott így ezentúl továbbra is próbálkozom a döntetlenekkel.

Remélem ti is pozitivan zártátok a hétvégét mert a német bajnokikon kivül túl sok meglepi nem volt.Talán az INTER veressége de az fogadható volt.

Lambert jövő héten ha tudsz tegyél fel egy pár hoki tippet .

Üdv,LACOS.

ISTipp 2011.01.23. 20:50:11

@lacos68:

Helló Lacos!

Én sima szelvényekkel próbálkoztam, de nem lett pozitív a hét de még nincs minden veszve...
Vissza nyertem valami pénzt,amit már egyszer elvesztettem :))

A döntetlenekkel simán megjátszva tudnál úgy is profitálni, ha legalább 1 jön a 4ből, persze tétemeléses játékban, amilyet Lambert kolléga is csinált itt a blogban.

üdv:ISTipp

lambert 2011.01.24. 20:49:57

Szervusztuk mix társak!

A hétvégén feltett szelvényeim elúsztak...kissé túlbonyolítottam a tippelést és ez lett a végzetem....Egy érdekes tippelési mechanizmust teszteltem...tétemeléses módszerhez...a héten felteszem a tippeket a módszerhez és meglátom élesben mit hoz......

A lényege hogy egy kör csak három mérkőzésből áll... a tesz igen jól sikerült meglátom hogy a gyakorlat mit hoz.....

Lacos...jégkorong tippeket is felteszek..remélem sikeresek lesznek

Sok szerencsét mindenkinek!

Üdv : Lambert

ISTipp 2011.01.26. 18:22:41

@lambert:

Szervusz Lambert!

A 3 körben egy adott csapat három egymás után következő meccseit gondoltad a tippelésnél?

Üdv:ISTipp

lambert 2011.01.26. 21:23:35

@ISTipp:
Nem....három egymástól teljesen független mérkőzések tippelését gondoltam ....tegnap kezdtem el a tesztelést élesben, de még kis tétben........nem tudom mire haladok...de remélem sikerül valamit kihámoznom.(mindenképp tájékoztatlak benneteket)
Persze abban nincs új dolog hogy valaki három mérkőzésből akar elérni egy találatot és azt martingale rendszerben játsza ..... A lényeg inkább az hogy, miközben azon próbálkoztam hogy a tippelési módszeremet pontosítsam felfigyeltem arra, hogy mikor hármas csoportokba rangsoroltam a mérkőzéseket és beillesztetem az általam kidolgozott rendszerben bizonyos szimmetriára figyeltem fel a tippek bekövetkezését illetően...bár nem ez volt a célom de igen csak furcsálottam a helyzetet....
Vissza számoltam az általam kalkulált mérkőzéseket és azt tapasztaltam hogy igen magas százalékban megtudtam határozni azt az oszlopot amelyen minimum egy találat bekövetkezik három mérkőzésből(természetesen ezek magas oddsú mérkőzések) Mondanom sem kell persze hogy ezt egy martingale rendszerbe beültetni igen csak előnyös.

Bizonyára te is tudod hogy a martingale rendszer buktatója az hogy esetek nagy többségében nem kerülhetjük el a hosszú vesztes sorozatot...az így felhalmozott pénz amit vissza kell nyerni igen csak le nullázhatja a pénztárcánkat. Azonban ha három mérkőzésből tudod hozni az egy találatot rendszeresen akkor nyereséges lehetsz

Talán ezt tudom kiküszöbölni ezzel a módszerrel...de nem biztos....

Minden esetre még csak tesztelek..lehet hogy van valami buktató amire még nem figyeltem fel ...nem tudom ...minden esetre jónak találom...de azért még nem iszom előre a medve bőrére.....

Ha érdemesnek látom akkor teszek fel tippeket hármas csoportba...de csak akkor ha minimum 90%-sa hozom a csoport találatot.

Üdv:Lambert

ISTipp 2011.01.26. 23:24:53

@lambert:

Igen, a hosszú vesztési sorozatra, amennyiben lehetne találni valami ellenszert akkor jól működnének a martingale módszerek.

Nagy oddsos mérkőzéseknél, 3ból egy találatra működik, hogy pozitív legyen a mérleg...persze ahhoz jönnie kell valamely 1 tippnek.

Azt is figyelembe veszed, hogy ne ugyan azon időben játszódjanak a mérkőzések vagy mindegy mert 3 kötésben vannak?!

üdv:ISTipp

lambert 2011.01.27. 07:57:11

@ISTipp:

3 szingli mérkőzésről van szó és különböző időpontban...

Üdv: lambert
sport tippek
süti beállítások módosítása