sport tippek

2011. március 01. 11:27 - lambert

Nyerő kezdés de milyen lesz a folytatás.........2011.02.28

 Hétfői uborka szezonban játszottam 3/4 kombit ....... és néha lehet találni gyöngyszemet......

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2011.02.28 hétfő

Itt már csak kettő jött de azok igen jó szorzóval.............sajna ez nem segített a szelvényemen............

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2011.03.01 kedd

 

Két jégkorong a porondon......5,37 odds...... megérte a szurkolást

 

 

 

 

 

 

2011.03.03.csütörtök

így alakult a vasárnapi szelvényem....sajna, hogy a Chievo elmaradt a gólokat illetően pedig a Parma igen csak gyengélkedik.....de a lényeg hogy a szelvény így is nyert....

 

 

 

 

 

 

 

 

2011.03.06 vasárnap

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lambert.blog.hu/api/trackback/id/tr562700830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

papamix 2011.03.01. 14:59:37

Szia Lapert!
Gratulálok a nyereményedhez látom azert csipegetsz néha.én most kitaláltam valamit gondoltam megosztom veletek.Ime:

Kiveszek 8db papirformát ketté osztom 4-4játekra igy 5x5= 25db szelvény mivel 4 böl 1 mindig elmegy igy x-et teszek mindegyikbe 1-et a többi marad 1,-es.
Pl: x 1 1 1, a következö 1 x 1 1 es igy tovabb na es mindegyiket összekeverem mindegyikkel 5x5=25db szelveny 200ft -al eleg megrakni 50-60.ezer ft hoz tisztán.Ez nem vari,hanem,csak elmélet.
Üdv:Papamix

lambert 2011.03.01. 15:41:57

@papamix:

Az elmélet igen jó papamix a lényeg hogy mindig csak az egy hibapont jöjjön és a tippek harmadik esélye elkerüljön......

Üdv:lambert

papamix 2011.03.01. 17:56:12

@lambert: Szia Lampert!

Örülök,hogy egyből megérteted,biztos Te is voltál már ugy,hogy a négy tiszta papirformábol egy helyen x jött,persze ezt le lehet vinni 3+3-ra,is pl:5/6kombiba is gondolkodtam és csak egy db x-re.
Lehet,hogy valaki hasznát veszi ennek az okfejtésemnek,de vigyázat!,mert a vezéroszlopot is meg kell játszani,mert ha első négyet vagy a második négyet is eltalálod akkor jön telibe.
addig is sok szerencsét mindenkinek.
papamix.

ISTipp 2011.03.02. 09:18:45

@papamix: Helló papamix!
A 8 db kiválasztott meccseknél az 1-ek oddsai(a papírformák) minimum mennyik kell legyenek, hogy annyit hozzon ?

üdv:ISTipp

ISTipp 2011.03.02. 09:48:05

Szervusz Lambert!

Mivel ennyire jól megy a 3/4 kombis játékod, megkérdeném, hogy például kiválasztasz 10-tippet abból átlagosan, mennyi nem sikeredik jó találatnak?

üdv:ISTipp

lambert 2011.03.02. 10:21:38

@ISTipp:

Szervusz István!

Nos az igazság az István, hogy a játékomhoz amit a formula alapján készítek sosem választok 10 mérkőzést..általában 4 vagy max 6 mérkőzést választok és törekszem a magas szórzós mérkőzésekre....majd erre a 4 vagy 6 mérkőzésre koncentrálok...elemzem..mérlegelem....A formula alapján sok időt venne igénybe 10 vagy 20 mérkőzés levezetése....és ez sem 100%-os garancia.....és ahogy mondtam még nem egy kiforrott verzióval állok szemben...A múlt héten kezdtem el a finomított változatot az eredményeket kitettem a blogba....Ha így nézzük elég jó arányokat értem el... De már tegnap a négy mérkőzésemből csak kettő jött....bár a formulában benne volt a jó eredmény is de kissé mellé nyúltam és a rosszabb verziót választottam így lett csak 2 találatom a 3/4 kombin......
délután ezt is kiteszem a blogba....

Üdv: lambert

ISTipp 2011.03.02. 12:52:56

@lambert: Szerintem a 2 találat is magas szorzón jó,( mert vissza jön a betett összeg, ha 2/4 kombit játszod)
Igen, mivel láttam az arányokat csak viszonyításként kérdeztem a 10ből mennyi.

Főleg, hogy nagy odds gondolkodsz a kiválasztásnál, a 3 hiba a 10 ből alapra jó varit lehetne tenni ahol mondjuk 4 meccs lenne egy szelvényen...

Ha majd kiforrott akkor szólj, hogy ihatunk :)

üdv:ISTipp

papamix 2011.03.02. 17:16:07

@ISTipp: szia Isti!

1,6 oddsz-tol már pozitiv a hozam,mert 2db x hozzá jön ami 3 fölött van .Igy néz ki:

1,6 6drb 3, odsz 2db. 200ft -as téttel 50-60.ezer ft -ot hoz.

Lacoka001 2011.03.15. 16:30:35

Szervusztok.
Lacoka001 vagyok,45 éves.
Elég rég játszom ezt az álltalam imádott játékot, fejemben rengeteg staisztikával. Csak az a fránya tippelés az nem ugy megy ahogy szeretném.Ezért merészkedtem regisztrálni, és írni eme pár sort.Elég érdekes dolgokat írtok.

lambert 2011.03.15. 17:50:32

@Lacoka001:

Üdv a blogon Lacoka!

Remélem segítségedre lesz a blogon található információk és a tippek....és kívánom hogy szerencsésre forduljon a tippek választása ....ha bármilyen tapasztalatot megakarsz osztani velünk nyugodtan írj a blogba...hiszen 45 évesen bizonyára összegyűltek értékes tapasztalatok a játék és a statisztika területén ....ha kérdéseid vannak csak írj...ha tudok szívesen segítek...... jómagam is a negyvenesek (42) korosztályába tartozom és 13 éves koromtól totózom a tippmixet pedig kezdetektől játszom....szóval kívánok neked szerencsés játékot és jó tapasztalat cseréket a blogon.......

Üdv: Lambert
sport tippek
süti beállítások módosítása