sport tippek

2011. március 14. 10:29 - lambert

A 11 hét "gyöngyszemei" és tippjei 2011.03.14 -20

Hétfő

 

A tippek  kettes kötésben értendő ........sok szerencsét Jib

 014 Atlanta Moszkva - SZKA Szentpétervár :     1  vagy  x

 015 Dinamo Riga -  Lokomotív Jaroslav:             1          2

 

 033 Ostrava - Malada Boleslav:                       x  vagy  1

 038 Fürth - Hertha BSC                                 2          1

 

 Üdv: Lambert

Talán nem kell mondanom hogy fehér hollónak számít egy jégkorong döntetlen ....ez történt az Atlanta Moszkva - SZKA Szentpétervár mérkőzésen... a Moszkva már az első harmadban megszerezte vezető egy gólos előnyét...és sikeresen tartotta azt a harmadik harmad 20-dik percéig...... az utolsó pillanatban kiegyenlített a Szentpétervár  és a szelvény legerősebb szorzóját hozva.......A Lokomotív nevéhez méltóan letarolta a dinamót és 6-2 es vendég győzelemmel hozta 4-dik mérkőzését..................remélem ilyen lesz a 11 hét folytatása..............

 

 

 

 

 

 

2011.03.14 hétfő

 Kedd

 

A mai tippek: (kettes kötésben értendő)

Mára csak két angol mérkőzést vezetem le....sok szerencsét mindenkinek

114 Brentford- Huddersfield   2  vagy   x

116 Hartlepool - Leyton        1           2

 Üdv: Lambert

 

 Ez a szelvényem egy tipikus példája annak amikor jó barát segít eligazodni a saját tippjeim között......annak rendje módja szerint elindultam feladni a tippjeimet két szelvényen kettes kötésben a  fenti tippek  alapján....egy  jó barátomnak megmutatva kölcsönösen tippjeinket ő egyenesen rákérdezett hogy mi volt a formula alapján a harmadik tippem azt mondtam  2; 2 ....akkor azt tedd meg....jött a rövid tömör válasz..... nem hagytam annyiban mert a több játékomat helyeselte és megkérdeztem hogy te mit látsz a 2; 2 tippen....."tudom hogy pengeéles mérkőzéseket játszol és eltudom képzelni a 0-1 -es vendég sikereket...ezen felül mind a két tippedben benne van a 2-es ...a formulád meg igen jó bár én egy kukkot nem értek belőle.......egyébként ha harmadik szelvénynek játszanád meg a kettő mellé akkor is busás haszon lenne" .....ez volt az érv ....én pedig meg fogattam és nem is bánom.......így lett egy "gyöngyszem" a keddi napra is...jó ha az embernek vannak ilyen barátai.......

 

 

 

 

 

 

2011.03.15 kedd

 

Szerda

 

Mai tippjeim: (kettes kötésben) a harmadik tipp csak  segítő....de megjátszható..... amely azt mutatja hogy a "matek formula" mit javasol  harmadik tipp ajánlatként....sok szerencsét

181 PAOK - AEK Athén        vagy  1  vagy  1

212 Dundee Utd - Hearts    1                     x

 

Valahogy mostanában nem megy a PAOK- nak sem a bajnokságban de a kupában  is alul maradt az AEK Athénnal szemben....a 48-dik percben az Dellas góljával az Athén egy gólra növelte előnyét amely kitartott a 90-dik  percig..............Dudee United erős középmezőnyös csapatként fogatta a bajnoki táblázat elején  lévő de  az utóbbi időben gyengélkedő Heartsot ....még az első félidő 0-0 -ás végeredménnyel zárult de a második félidő hajrájában a 83-dik és 90-dik percben Russell góljaival a Dundee besöpörte a három pontott......ezen két csapat játéka alapján a szerdai nap sem múlt el egy "gyöngyszem" nélkül...........

 

 

 

 

 

 

2011.03.16 szerda

 

Csütörtök

 

Mai tippjeim: (kettes kötésben) a harmadik tipp csak  segítő....de megjátszható....sok szerencsét

004.Bars Kazan - Szlavat Ufa    x  vagy  2  vagy  2

006 Villach - Klagenfurt                    1           2

 Volt egy kis drukk érzésem amikor a szelvényt feladtam.....Kazan- Ufa jégkorong mérkőzésért igazán szurkoltam az Ufa győzelméért...ugyan az Ufa 9 -szer győzött a kazan ellen ...de a Kazan is 9-szer az Ufa ellen...de a formulám csak x2 hozott a mérkőzésre...saját elgondolásom alapján én nagy százalékban hazai győzelmet hoztam volna ki de a formula nem azt mutatta .......jó eséllyel számolt a formula ......az Ufa 0-1 -es vendég győzelemmel világossá tette, hogy van esélye a Kazan ellen............A Villach - Klangenfurt mérkőzés érdekessége az volt hogy a szorzók emelkedtek a Klangenfurtnál és csökkentek a Villachnál....bizonyára a fogadók többsége a Villach győzelmére tett és a szorzókat ezért csökkentették a fogadási irodák.......de ezen a mérkőzésen azok jártak jól akik a Klangenfurtra fogadtak..........így a csütörtöki gyöngyhalászat is sikerült

 

 

 

 

 

 

2011.03.17. csütörtök

 

Péntek

 

Mai tippjeim: sok szerencsét

099 Mönchenglad - Kaisersla:   1  vagy  1  vagy  x

113 Sarpsborg - Molde:           2          1          1

 

Szombat

 

A pénteki kifarolás után a szombati mérkőzések meghozták az az eredményességet ......A bundes liga 2-ben az Osnanbrük otthonában fogatta az Aachent....Az osnsnbrüknek nem lett volna gólja ha az Aachen saját kapuját nem ajándékozza meg egy öngóllal ami a második félidő 46 percében eset ....de nem váratott magára sokáig az Aachen gólja mert három perccel később már az Osnsnbrük hálóját vette célba Demai és kiegyenlített......Az 58 -dik percben Asland összehozott még egy büntetőt...és végül Uludag a 89-dik percben beállította a 3-1 -es vendég győzelmet........A bristol city egy sima 2-0 -ás hazai győzelemmel elvitte a három pontot.....növelve a 11 hét gyöngyszemeinek számát.....

 

 

 

 

 

 

Az alap szelvények mellett játszottam még egy kedvenc 3/4 kombit csak úgy mindenféle variáció nélkül ....az eredményessége a szelvényen látható.............

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lambert.blog.hu/api/trackback/id/tr802737682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jib 2011.03.14. 19:25:01

Köszönöm a jókívánságokat:)
Azt kérdezném, hogy ezeknél a tippeknél, nézed azt is, hogy miképp áll például a play off-ág, egymás elleni múlt tehát majdhogynem minden adatot ?
Tippmix variációkra van valamilyen statisztika vagy csak tapasztalat-vélemény, hogy melyik variáció a legnyereségesebb, vagy ahol a legjobb százalékban lehet nyerni ill. az, hogy milyen téttel játszok befolyásolja hogy milyen variációt választok hozzá tehát pl. kis téthez A vari nagy hoz B ajánlott?

lambert 2011.03.14. 20:23:12

@jib:

Szia Jib!

Az első lépésem hogy nagy szorzós mérkőzéseket választok.
A következő hogy be ültetem őket a saját "matek formulámba" ...ez a lelke az egésznek mert ez a formula adja meg, hogy milyen tippeket rakjak meg..... majd egy kis statisztikai mérlegelés következik az odds arányok alapján...aztán addig szűkítem amíg 3 vagy 2 oszlopot kapok kettes kötésben....mivel igen kevés oszlopra szűkítem a megjátszandó tippeket egy egyszerű kis variáció elég és egy jó pénz manegment...ezután lehet várni a végeredményt......

Üdv: Lambert

jib 2011.03.14. 21:00:33

Értem, és a varikhoz van valamilyen rendszered vagy statisztikád, ami miatt az egyikre nagyobb az esély mint a másikra ?

lambert 2011.03.15. 11:27:03

@jib:

Szia Jib!

Van egy általam készített statisztikai táblázat ami alapján alkalmanként mérlegelek , de ez csak a focira érvényes...a jégkorongot tisztán a formula alapján mérlegelem...........

Üdv: lambert

jib 2011.03.15. 12:08:05

Szia Lambert!
Én a többek között Imre oldalán is található variációkra gondoltam, mint pl. 5 meccsből 4 találat garantálja a nyertes szelvényt ( 1-2-4, 1-3-5,2-3-5 elosztásba) hogy az ilyen variációk közül szerinted melyek alkalmazhatók a leghatékonyabban a te tippelési módszeredhez igazítva vagy úgy egyébként ? Valamint gratulálok a tippjeidhez, és ha lesz alkalmad kitehetnél előre holnapra is 1-2öt, ill. még egy kérdés..hogy amit tippet kitettél az szigorúan függőlegesen értendő tehát a jégkorongot nézve 1-1 és x-2 ? Remélem sikerült érthetően fogalmaznom :)
Üdv,

ISTipp 2011.03.15. 12:44:59

Ezekre a meccsekre is gondoltam én is... hogy megjátszani, ha elérek oda hogy megtegyem... !

üdv:ISTipp

lambert 2011.03.15. 13:59:45

@jib:

Igen csak kötésben értendő....én variációként azt ajánlom hogy mindegyik oszlopot a másik oszlopa alá kell rendelni így egy négy oszlopos négyeskötést kapsz amelyet megjátszhatod 3/4 kombiba vagy simán PL:
1 1 x x
1 1 2 2
x 1 x 1
2 1 2 1
Ez volt a tegnapi nap...de lehet úgy is hogy csak kettes kötéseket alkalmazol ahogy én tettem.....

Üdv: lambert

Lacoka001 2011.03.16. 18:12:58

Szia Lambert.

Fantasztikus hogy reagáltál a levelemre.
Olvastam egy pár kommentedet,és el kell mondjam tetszik amit csinálsz.
A 3.14-i írásodban az áll hogy beépíted a saját formuládba,majd odds arányokról íírsz, utána meg 2-3 oszlopos szűkítésekről. Elmagyaráznád ennek a kommentnek a lényegét?
Köszönettel Laci.

lambert 2011.03.16. 19:53:33

@Lacoka001:

Szia Lacoka!

Lényeg..... mivel tisztában vagyok azzal hogy a mérkőzések általában eltérnek a minden kori elemzésektől...ezért megpróbáltam olyan rendszert keresni amely ötvözi a statisztikát de matematikai alapokon keresi a meglepetéseket is.......ezért jelenleg egy olyan matek formulával dolgozom ami tippek kidolgozásában segít.....évek alatt rájöttem arra hogy sokan nagy erőket fektetnek variációk vagy stratégiák keresésére....pedig ezekből igazán vannak nagyon jó formációk ....lásd Imre kollégám blogját ahol nagyszerű varikat találsz....de nagyon fontos, hogy a variációk vagy stratégiák csak akkor működnek ha megfelelő százalékban statisztikailag mérhető módon rendszeresen hozod azokat a feltételeket azaz a jó tippeket...amelyekkel a variációk működnek...Ezért én a legfontosabb célkitűzésemnek azt tartom hogy a tippelés módszertanára fektessen előbb az ember hangsúlyt és amikor azt késznek értékeli akkor keresen egy jó varit vagy stratégiát és végül pénz manegmentet.......Azt ne kérd tőlem hogy a matek formula törvényszerűségeit levezesem mert ezt lehetetlen kommentekben leírni.....egyszerűbb ha csak a tippeket adom meg....a "matek formulám" igen rugalmas....persze itt nem valami Eisteni egyenletre kell gondolni...de tény hogy mire kidolgozom a végső tippeket hasonlít egy egyenlet levezetéséhez.....Ugyan akkor igen rugalmas a formulám és külömböző statisztikai elemeket illeszthetek be...mint pl a kommentemben említett odds arányok.....de senkiben sem akarok illúziókat kelteni csak próbálkozom a lehetőségek variációival...és a lehető legpontosabban megjósolni a vég kimenetelt....remélem sikerül....de tény hogy nem létezik olyan stratégia amely százszázalékos...de egy dolog biztos hogy létezik....matek nyelven szólva vannak olyan levezetések amelyek konvergálnak (közelítenek) a 100%-hoz de azt sosem érik el.....

Üdv: Lambert

lacos68 2011.03.17. 14:42:53

@lambert: Sziasztok!

Elromlott a gépem és csak ma lett kész.
Lambert ,gratulálok,szépen jönnek a tippjeid.
Mátol én is bekapcsolódom.
Az a statisztika amit próbáltunk szerintem nem igazán nyerő mert a 10-ik fordulóig csínáltam és 2 kivételével nem igazán hozott jó eredményeket.
Azért még figyelemel követem egy ideig hátha amiután beállnak a tippjeink jó lesz.

Holnap küldöm az újabb fordulót.

Üdv, LACOS.

lacos68 2011.03.17. 15:32:28

@jib: Szia JIB !

Én jónak tartom azokat a varikat.

Ha érdekel elküldöm azokat amiket kipróbáltam közülük.

Üdv,Lacos.

jib 2011.03.17. 17:01:55

Szia Lacos!
Speciel amit fent írtam ill. 3 meccs Ab,Ac,Bc elosztásban főképp ezeket játszottam mikor varikat próbáltam,és jónak valóban jók, de ez utóbbinál nagyon sokszor csak 2 meccs jött és így vagy nulla vagy egy kevés minusz lett a vége, míg ha mindhárom jön min.2-3as szorosa a tétnek,így egy szép győzelmi sorozat után jött egy még nagyobb vesszőfutás.. de igen szívesen veszem a véleményed róluk, hogy neked mely variációk jöttek be leginkább.
Üdv,

Lacoka001 2011.03.17. 20:11:33

Szia Lambert.

Köszönöm hogy segítettél ezekkel az eszmefuttatásokkal,megpróbálok belőlük kamatozni.
Van nekem erre a kétesélyes formuládra egy olyan táblázatom, amely szólóban(tehát nem összekötve)Pl.AK Bars-Salavat Yulayev X,2 egy sorban V Gy.
EC VSV-EC KAC második sorba. stb.
Ha neadja jóisten nem találod el az egyik sort akkor természetesen úgy számol a program hogy beleszámolja a következő sorba.
Remélem érthető.
Ha
Ha érdekel írj!
Laci

ISTipp 2011.03.18. 12:46:20

@Lacoka001:

Szervusz Lacoka!Olvastam a legutolsó hozzászólásod ami érdekesnek tűnik de egy példában be tudnád mutatni, ha lehetséges ?!Vizuálisan könnyebb lenne...

Köszönöm.

üdv:ISTipp
sport tippek
süti beállítások módosítása