sport tippek

2011. december 31. 11:23 - lambert

BOLDOG ÉS SZERENCSÉS ÚJ ÉVET KÍVÁNOK !!!

Néha igen csak jól csúszik a jég !!!

Azért néha igen csak jól csúszik a jég.... a két ünnep között igen  pörgős ritmusban járatom az időt a minden napok területén és a munkahelyemen.....így aztán a zsebemben a kis spirálfüzetemmel csak papíron számolgatom a mérkőzéseket.....hát kérem én sem gondoltam volna de így alakultak a jégkorong mérkőzéseim.......Nos meg kell becsülni az ilyen uborka szezonális időben ezeket a szelvényeket mert igen csak jó kezdést adnak az új évnek....itt meg is ragadom az alkalmat hogy minden kedves olvasómnak BOLDOG ÉS SZERENCSÉS ÚJ ÉVET KÍVÁNOK.!!!

 Üdv: Lambert

 

    

 

 

 

 

 

 

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lambert.blog.hu/api/trackback/id/tr423509019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bagacs 2011.12.31. 21:05:22

BOLDOG ÚJÉVET !
Üdv bagacs.

bagacs 2011.12.31. 21:07:27

@bagacs: gratula a szelóhoz!sok ilyet 2012-ben.

lacos68 2011.12.31. 22:09:38

Gratulálok a szelokhoz!

Jövőre is ilyen jó tippeket tegyél.

Boldog Új Évet.

Üdv,LACOS.

lacos68 2012.01.01. 18:01:57

Sziasztok!

Lassan az az érzésem,hogy csak 3 esélyes meccsekre szabad tippelni mert ott legalább nem mérgelődsz ha nem nyersz.
Ma a másik manchesteri csapat tett keresztbe.
Lehet,hogy a közeljövőben kihagyom a tutinak tünő meccseket.

Remélem,hogy csak én buktam rajtuk.

Üdv,LACOS.

ISTipp 2012.01.03. 18:03:55

Én már pár napja nem tippeltem sem játszottam...majd ma bele vágók az újabb évvel.

üdv:ISTipp

lacos68 2012.01.04. 22:34:58

Sziasztok!

Ma a MANCHESTER-en egy 8 és egy 9 szeres oddszot buktam.Pedig x2 -re vettem.

HIHETETLEN.......

Üdv,LACOS.
sport tippek
süti beállítások módosítása