sport tippek

2012. február 09. 15:53 - lambert

Kötésre törve 3 mérkőzéssel 2012.02.09 (nem nyert)

Siena Napoli   x 2 x  1-0
Freamunde Moreirense 2 1 1 2  1-1
Sivasspor besiktas 1   1 x  1-1

 

 

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lambert.blog.hu/api/trackback/id/tr814084466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ISTipp 2012.02.15. 17:41:33

Szervusz Lambert!

Van e információd arról, hogy a Vitibet oldalon megjelent két esélyes tippek hány százalékban teljesülnek úgy ahogy ott megjelennek mondjuk labdarúgásban ?

Mert kis oddszos dupla esélyes meccsekre utaznék olyan 1,20- 1,40 közöttiekre.

üdv:ISTipp

lambert 2012.02.16. 19:07:29

@ISTipp:

szia István!

régebben utána számoltam.... egy időszakot vettem alapul és Kb 69% -76% százalék között mozog a találati arány...

Üdv :lambert

ISTipp 2012.02.17. 00:06:40

@lambert: @pezib: Köszi fiúk a válaszokat.

A mai EL meccsekből mondhatni jól teljesítettem, 3 mérkőzést másképp vártam mint ahogy véltem, hogy befejeződik...

Egyik érdekesség hogy az Udinese - Paok 90 percben 0-0 lett és vártam, hogy nyer valaki.

A svájci meccset is megfogadtam ahol a 90' percben lett 2-2 és csóváltam a fejem, micsoda ellentétek, mert itt is valamely csapat győzelmét kalkuláltam.

üdv:ISTipp

climax 2012.02.19. 10:11:39

Sziasztok!
Hatékony stratégiát,variációt tudnátok javasolni 2 esély megjátszása esetén?
Bármilyen ötletet szívesen fogadok.
Néhány hete vezetek excelbe 3 esélyes meccseket,oddsleosztás alapján osztályozva,már 600 meccs felett járok.
Valamilyen szisztémát kellene ráhúzni,de akárhogy csűröm csavarom nem jutok előrébb.Kb 80% találati arányt szerintem el tudnék érni hosszútávon.
Várom ötleteiteket,köszönettel.

climax

bagacs 2012.02.22. 21:14:08

Sziasztok!
Kicsit kihagytam ,nem igazán jöttek a meccsek .Megpróbálok holnapra valamit össze állítani.

Valencia--Stoke H
Psv---Trabzonspor H
Atl Madrid--Lazio H

Manchester Utd---Ajax H
Besiktas-- Braga H
Schalke--Plzen H

Nekem így kellene hogy rugják a labdát!!!!
Üdv:bagacs

lambert 2012.02.26. 14:51:02

@climax:
szervusz climax !

nem haszontalan a statisztikázásod a legtöbbet te kamatoztathatod..... a felismerések, a ráérzések, egyes mérkőzések árnyoldalai megmutatkoznak ha rendszeres ellenőrzésbe kezdesz...mivel vizsgálod a mérkőzéseket sok olyan dolgot észrevehetsz amit másképpen nem lehet...
Azt azonban elmondhatom saját tapasztalatomból hogy stratégiát nem lehet ráhúzni egy adat halmazra.

Azt azonban megteheted hogy bizonyos feltételek alapján vizsgálod a mérkőzéseket....és ebből vonsz le százalékos következtetéseket. ilyen feltételek PL 1,20-1,49 , 150-1,69 , 170-1,99 vagy 2,00-2,29 oddsok alapján vizsgálod a mérkőzéseket.
De olyan feltételt is támaszthatsz hogy azt vizsgálod hogy az utolsó mérkőzéseiken milyen eredményt játszottak...és PL hazai győzelem +idegenbeli döntetlen stb. és a hasonló mérkőzésekből állítasz össze egy adat halmazt...majd lassan kirajzolódik hogy milyen százalékos arányban születnek eredmények....
Jó magam közel 6000 ezer mérkőzést dolgoztam fel...de azt elmondhatom, hogy egy adathalmaz statisztikai pontos ismérve még kevés a nyereséges szelvények összeállításához....Az egész dolog nehézségét az adja hogy a sok mérkőzésből amit kiválogatsz ...a jó tippeket egy szelvényre seperd. A statisztika abban fog segíteni hogy merre lépj a tippek területén.

Ami a kétesélyeket illeti az igen jó lesz ha 80%-os arányban kergeted a tippeket a karámba....ha ilyen arányban sikerül eltalálnod rendszeresen a tippeket akkor elegendő ha egyhibás kétesélyes kulcsokkal vagy vezetéssel játszol..akkor is sikerül nyereséget kreálnod....

Kívánok további jó játékot és statisztikázást...

Üdv: Lambert

climax 2012.02.26. 19:17:35

@lambert:
Szia Lambert!

Köszönöm a reakciódat,megfontolom a tanácsaidat.Lacossal is váltottam pár emailt,ő is nagyon sok hasznos infoval szolgált.
Ha bármi előrelépés van az ügyben mindenképpen jelezni fogom.

üdv. climax

lambert 2012.02.27. 19:40:41

@bagacs:

szia Bagacs!
Ha jó láttam az első szelvényed nyer...gratulálok...csak így tovább

Üdv. Lambert
sport tippek
süti beállítások módosítása