sport tippek

2012. március 04. 20:41 - lambert

Tippek bajnokságok és kétesélyek 2012.03.04(találati arány 83%)

A mai napra a következő mérkőzésekre állítottam össze a kétesélyes tippeket.....igen magas szorzókat választottam......meglepet de igen jól jöttek az eredmények....ehhez hasonló táblázatban számolom az eredményeket.....Már csak a LORIENT - RENNES mérkőzés van hátra....

Új kép_1.bmp

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lambert.blog.hu/api/trackback/id/tr724288935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pezib 2012.03.04. 21:37:00

Rengeteg adat egy táblázatban...sok magyarázatot kíván...nekem legalább is ..

lambert 2012.03.04. 21:58:35

@pezib:

szia pezib !!!

röviden:
P,sz hazai: hazai pontszerzési százalék
GY: hazai győzelmi százalék
Gólarányok: lőtt és kapott gólok indexe
középen a kisebb fekete számok az index...ha pozitív az a hazainak előny ha negatív a vendégnek előny.
P.sz vendék: vendég pontszerzési százalék
GY: vendég győzelem százalék
ÖsszX: X-ek százaléka

ABC: tippek rangsora
IM: információmenyiség...rangsorolás

OK????

Üdv_ Lambert

pezib 2012.03.04. 22:42:04

@lambert: Lambert ... én legalább is A B C sorok amik nem tiszták....értem ez alatt vezetést vagy tét % , tétösszeg....vagy teszem A oszlopot meg B oszlopot külön? és ugy követem göngyölitem a nyereséget/veszteséget?

lambert 2012.03.05. 16:01:23

@pezib:

Szia pezib!

A B C tipprangsor nem stratégia hanem a statisztikai rendszerből egy tippsor bekövetkezési valószínűségük szerint rangsorolva....persze ettől valaki hasznosíthatja az oszlopokat játék során...úgy ahogy írtad ..vagy egyszerűen az A oszlopra is tesz egy kombit a B oszlopra is és esetleg a C oszlopra...."kinek kinek amije van"..

Üdv: Lambert
sport tippek
süti beállítások módosítása