sport tippek

2012. május 08. 10:48 - lambert

Fixek világa 2012.05.08 nyert

Üdvözletem a Mixelőknek!

a Mai napra összesepregetem egy- egy mérkőzést 3/4 kombira......remélem szerencsét hoz

Üdv: lambert

mérkőzések kétesélyek fix 3/4 
112 3 FK Nyizsnyij Novgorod - Ural 2.13 3.10 2.80 12 11-1
125.3 St. Pölten - FC Vienna 2.00 3.15 3.05 x2 20-2
122 3 Universitatea Cluj - CFR Cluj 3.05 2.90 2.10 1x xtörölve
132 1 Liverpool - Chelsea 2.40 3.15 2.66  1x 11-4

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lambert.blog.hu/api/trackback/id/tr604495759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ISTipp 2012.05.08. 22:42:27

Balkáni lett a kolozsvári mérkőzés kimenete... ami elmaradt sajnos pedig nekem jól állt az eredmény a tizenegyesig, de mikor megláttam a Hartberg győzelmét 1-0 félidő után azt sejtettem káprázik a szemem mert nem aludtam az éjjeli műszak után (1-4).

Az olasz bajnokság mellett azt vettem észre hogy az osztrák 1-2 liga nem nekem van kitalálva.

üdv:ISTipp

lambert 2012.05.09. 07:16:34

szia István !

Kicsit felemásnak érzem a szelvényem bár így is nyertem vele....sajna a román bajnokság nem ment végig....mi történhetett????.....kár hogy nem a sportról szól a foci...

Remélem jól vagy...és voltak szerencsés napjaid.....

Üdv: lambert

ISTipp 2012.05.09. 10:23:26

@lambert: Köszi kérdésed, de azt írhatom, hogy rég nem akar a szerencse támogatni a sportfogadásban, persze nem csüggedek, mert azt látom, hogy az az 1-2 meccs elmenés történik a 10-16 meccsből...
Kevesebb meccsel is szoktam, de ritkán mert a sok meccseknél a biztosabb s a dupla tippes meccseket keresem... és néha minden oké lenne csak jön egy ReaL M. kiesés, vagy Arsenal - Norwich 3-3; a tegnap előtt a Hoki vébéről Cseh-Norvégia 3-3 és a tegnapi 1 hiba:
WAC ST. ANDRA-TSV HARTBERG 1-4 1,15 oddson és bámulok mint...

A tegnapi meccsen a kolozsvári vasutasok betaláltak 11-ből majd osztottak pár lengőset játékosok egymásnak meg civilek játékosnak és a bíró takarodót fújt az öltözőbe.
Éles volt a hangulat mert a vasutasok bajnokok akarnak lenni a városi riválisok meg (mint pár éve az utolsó fordulóban kenőpénzt reméltek a hazaiak de útközben lefülelték a koffert a rendőrségi szervek, ha a vasutasok nem szerzik meg a 3 pontot) nem engednék ...

Totóztam is párszor, de a 10 találatig jutottam el amire nem fizetnek.

Valami nagyon jó oldalt keresnék de kimondottan statisztikai adatokkal a sporteseményekről. A Betexplorer oldalt mostanában feltunningolták de még elég lehetne rajta emelni.

üdv:ISTipp
sport tippek
süti beállítások módosítása