sport tippek

2013. augusztus 12. 13:48 - lambert

Tippmix tippek és dupla esélyek világa 2013.08.12

E Tipp ajánlat min (2,00) odds
12.aug Bolgár bajnokság 033  3  Lokomotív Szófia - Csernomorec Burgasz  1.90  3.15  3.25  H 16:45   2-1 (12)! y  
12.aug Bundesliga 2. 058  1  Fürth - Kaiserslautern  2.38  3.00  2.51  H 20:00   2-1 (12)!!   Q
12.aug Cseh bajnokság 054  1  Ostrava - Jablonec  2.58  3.05  2.31  H 19:45   0-4 (21)!!   Q
12.aug Dán bajnokság 041  1  SönderjyskE - Vestsjaelland  1.81  3.20  3.55  H 18:45   0-0 (1x)! y  
12.aug Fehérorosz bajnokság 034  3  FK Minszk - Naftan  1.66  3.25  4.20  H 16:45   1-2 (1)x! y  
12.aug Finn 2. 036  3  Oulu - Viikingit  1.82  3.20  3.50  H 17:15   2-3 (1)x! y  
12.aug Francia 2. 063  1  Brest - Istres  1.95  2.95  3.35  H 20:15   3-1 (1x) y  
12.aug Holland 2. 053  3  PSV 2 - Excelsior  2.20  3.10  2.70  H 19:45   1-1 (1)2! Y Q
12.aug Horvát bajnokság 062  3  Rijeka - Osijek  1.41  3.55  6.30  H 20:00  5-1 (1)x!!    
12.aug Lengyel bajnokság 037  1  Piast Gliwice - Zawisza Bydgoszcz  1.72  3.20  3.90  H 17:45  1-1 1x    
12.aug Litván bajnokság 035  3  Dainava Alytus - VMFD Zalgiris   0-1 2    
12.aug Norvég 2. 045  1  Fredrikstad - Vard Haugesund  1.40  3.60  6.35  H 18:45   4-4 (1)x!!    
12.aug Orosz 2. 027  3  Mordovia Szaranszk - Khimik Dzerzsinszk  1.30  4.00  7.70  H 15:45  4-0 (1x) y  
12.aug Orosz 2. 030  3  Rotor Volgográd - Nyeftehimik Nyizsnyekamszk  1.59  3.25  4.70  H 16:45   0-0 (1)2! Y  
12.aug Orosz 2. 032  3  Torpedo Moszkva - Angust Nazran  1.59  3.25  4.70  H 16:45  4-2 (1)2!!    
12.aug Orosz 2. 029  3  Tula - Ufa  1.75  3.20  3.75  H 16:45   1-0 (1)x!!    
12.aug Orosz 2. 031  3  Szpartak Nalcsik - Baltika Kalinyingrád  2.00  2.90  3.30  H 16:45   1-1 (1x)!! y Q
12.aug Orosz 2. 028  3  Szaljut Belgorod - Alanyija Vlagyikavkaz  3.45  2.95  1.91  H 16:45   0-1 2x    
12.aug Orosz 2. 024  3  Jenyiszej - SZKA Habarovszk  2.17  2.85  2.95  H 12:45   0-1 (1)x! Y Q
12.aug Orosz 2. 025  3  Szibir Novoszibirszk - Gazovik Orenburg  2.17  2.85  2.95  H 13:45  1-1 12   Q
12.aug Orosz 2. 026  3  Dinamo Szentpétervár - Sinnyik Jaroszlavl  2.46  3.00  2.44  H 15:45  0-0 12!!   Q
12.aug Portugál 2. 050  3  Beira Mar - Porto B  2.38  3.00  2.51  H 19:15   2-3 (21)!!   Q
12.aug Román bajnokság 051  3  Gaz Metan Medias - Vaslui  2.70  3.10  2.20  H 19:15    1-1 (21)! y Q
12.aug Svájci 2. 052  1  Schaffhausen - Servette  2.42  3.00  2.47  H 19:30   3-0 (1x)! y Q
12.aug Svéd 2. 046  1  Värnamo - Hammarby  3.65  3.20  1.78  H 18:45   0-2 (2)x!!    
12.aug Svéd 2. 047  1  Angelholm - Landskrona  1.87  3.15  3.35  H 18:45  2-1 (1)2! y  
12.aug Svéd 2. 048  1  Örgryte - Assyriska  2.80  3.10  2.13  H 18:45   3-0 (2)1!!   Q
12.aug Svéd 2. 049  1  Sundsvall - Örebro  2.35  3.05  2.54  H 19:05  1-0 (12)!!   Q
28 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lambert.blog.hu/api/trackback/id/tr465457618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

radoandras 2013.08.12. 16:40:48

Tippjeim:
34-H és: 62-H
36-H 45-H
53-H 32-H
30-H 29-H
24-H 46-V
47-H 48-V
Üdv.:András

radoandras 2013.08.12. 19:33:28

Nem tudom mennyire ismert a blog olvasói körében Di Giovanni László: Programozható hibapont nélküli totókulcsok, Unió Kiadó, 1991 című könyve, melyben a szerző mikroprogramokból állítja össze a totó 13+1 sorát a könyvben szereplő összesítő játéktábláktól. A szerző által alkamazott mikroprogramok:

x11
1x1
11x

1xx
x1x
xx1

211
121
112

2xx
x2x
xx2

122
212
221

1x2
1x2
1x2

x22
2x2
22x

1xx-----(1*1 1)
x12
221

122-----(1 1*1)
21x
xx1

1x2
1x2
1x2

2111
1211
1121
1112

x111
1x11
11x1
111x

1xxx
x1xx
xx1x
xxx1

2xxx
x2xx
xx2x
xxx2

x222
2x22
22x2
222x

1222
2122
2212
2221

111xxx
1xx11x
x1x1x1
xx1x11

111222
122112
212121
221211

xxx222
x22xx2
2x2x2x
22x2xx

111xxx-----(2*1 1)
1xx112
x12121
221211

111222-----(2 1*1)
12211x
21x1x1
xx1x11

1222-----(1 2*1)
21xx
xx1x
xxx1

1xxx-----(1 2o1)
x122
221x
xxx1

1xxx-----(1 2.1)
x1xx
xx12
2221

x111-----(*1 1 2)
1x22
22x2
222x

x222-----(O1 1 2)
2x11
11x2
222x

x222-----(.1 1 2)
2x22
22x1
111x

Megjegyzés:
(*) jel azt jelzi, hogy a programban az 1-es a 2db 2-es fölött helyezkedik el.
(o) jel azt jelzi, hogy az 1-es 2db 2-es között, közepén helyezkedik el.
(.) jel azt jelzi, hogy az 1-es a 2db 2-es alatt, tehát alul helyezkedik el.

A könyv további része ezekből a mikroprogramokból összeállítotoo játéktáblák gyűteménye az adott mikroprogramok összeszorzásával, amit Lambert dupla esélyeiből kiválasztott mérkőzésekhez is hibapont nélkül, vagy kombiban használhatók.

Példa az (1*1 1) és a (1 1*1) mikropogram összeszorzására kilenc oszlopon:

1xx-1xx-1xx
x12-x12-x12
221-221-221
111-222-222
222-111-xxx
xxx-xxx-111

Ha jól választok Lambert tippjeiból (6-7 két esélyt),s megfelelő mikroprogrammal játszom hatosom-hetesem van.
Üdv.: András

lambert 2013.08.12. 22:29:10

@radoandras:

szia andrás!

már hallotam a könyvről de még nem olvastam....a négyes csoportokat értem....
de a hármas csoportoknál nem teljesen világos a (1*11) (11*1)jelölés...

lambert

pezib 2013.08.12. 23:36:58

@radoandras: Én is sok helyen láttam említve e könyvet...nyílván ritkaság már mert sehol nem lelhető az internet világában...hmm , létezhet dolog ami még nincs fönt az interneten(?!!)..antikváriumokban még elcsíphető itt-ott , talán..ennyit találtam tartarossz.blogspot.hu/2012/02/szerencsejatek-internazionale-palermo-4.html
mindenhol máshol csak emlegetik egy-két részletét..

radoandras 2013.08.13. 06:42:20

@lambert: A megjegyzés alapján én jelöltem így a mikroprogramot, de ezt a kettőt eltévesztettem. Helyesen:
1xx-----(*1 1 1) NEM KELL A JELÖLÉS!
x12
221

122-----(1 1.1) NEM KELL A JELÖLÉS!
21x
xx1
Üdv.: András

radoandras 2013.08.13. 06:51:17

@pezib: A könyv 1991-ben jelent meg a digitális forradalom hajnalán 296 oldalon, amiből az első 11 oldal szöveges(bevezetővel együtt, a többi összesítő a könyvben szereplő programozott játéktáblákról 6, 9, 12 mérkőzésekre(mint a függvénytábla).Két tippelés között majd ide bepötyögöm a 11 oldalnyi szöveget, hogy ne kelljen a látogatóknak lapozgatniuk.
Üdv.: András

radoandras 2013.08.13. 08:11:57

@pezib: BEVEZETÉS
A magyarországi szerencsejátékok közül az egyik legnépszerűbb szórakozási játékforma a totójáték, amely 44 éves múltra tekinthet vissza. Azért tudta töretlenül megőrizni népszerűségét, vonzását ez a játék, mert folyamatosan meg tudott újulni. Figyelemmel kísérte és követni tudta a játékosok igényeit, elvárásait. Állandóan korszerűsödött, a fogadókat különféle totókulcskönyvekkel segítette tippelésük eredményessé tételében.
Totókulcsok nélkül ma már szinte elképzelhetetlen a komolyabb totózás, mind egyéni, mind kollektív játékoknál.
Ám a fogadói tábor - joggal - egyre újabb igényeket fogalmaz meg a totókulcsokkal szemben. S éppen ez a fogadói igényesség inspirálta a közismert szerzőt, Di Giovanni Lászlót, a szerencsejátékok kombinátorát arra, hogy egy új felfogásban megvalósuló játékrendszert építsen fel, hozzon létre, amely méltán nyeri el a totózó társadalom szimpátiáját.
A Szerencsejáték Rt. megalakulásakor - a "Sportfogadás" 1991. január 6-i számában - jeleztük: törekszünk fogadóink játéklehetőségeit segíteni, azt zavartalanná tenni.
Így került most megvalósításra az utóbbi idők egyik sikeres totókulcskönyve: Di Giovanni László "Programozható hibapont nélküli totókulcsok 1991." c. műve.
Ez az alkotás egy olyan új szakkönyv, amely forradalmasítja az eddigi totózást és bárki számára hozzáférhetővé teszi az új játékrendszert. Alkalmas számítógépes fogadásra, illetve feldolgozásra is és lehetőséget biztosít azoknak, akik az egyre terjedő számítógépeket kedvelik, hogy a totózásnál így is játsszanak.
Azok, akik élnek a lehetőséggel és megvásárolják e könyvet, a nagyobb nyeremény eléréséhez szükséges eszközrendszert vásárolják meg.

radoandras 2013.08.13. 08:38:19

@pezib: A PROGRAMOZHATÓ TOTÓKULCSOS JÁTÉKRÓL
A hibapont nélküli programozható totókulcsos játékforma egy új felfogásban megvalósuló játékrendszert fejez ki, valósít meg. Ez a játék merőben eltér az eddig alkalmazott tradicionális, hagyományos totókulcsos játékoktól.
Az új felfogásban megvalósított totókulcsoknál már nem használunk olyan megszokott fogalmakat, kifejezéseket, mint pl. kétesélyes, háromesélyes vagy hibapontos totókulcsok.
Meglehetősen régóta foglalkoztat a a gondolat:"HOGYAN LEHETNE KEVÉS OSZLOPON KOMOLY NYERÉSI ESÉLYT BIZTOSÍTANI?"
Ezért igyekeztem elvonatkoztatni gondolataimat a mát megszokott játékformáktól és olyan új, hibapont nélküli totókulcsszisztémát hoztam létre, valósítottam meg, ahol mát nem két- illetve három esélyekben gondolkodunk, hanem konkrét tippelképzelést, vagy ha úgy tetszik, még STATISZTIKAI TIPPEKET is figyelembe veszünk játékaink megvalósításánál.
Számos fogadó tapasztalta már az idők folyamán az élet ama fintorát, hogy igen komoly pénz befizetése ellenére is előfordul, hogy nem sikerült még csak a legalacsonyabb nyerőosztályt sem elérni játékával. Sorolom: pl. elmentek a fixek, a két esélyesek, jött a hibapont vagy hibapontok, s ragozhatnám az okokat, de nem ecsetelem tovább a játék múltat ...
Inkább tekintsünk a jövőbe, amely ez esetben a totókulcsos játékreformját hivatott megvalósítani.
Ez a jövőjáték, most itt van már a mában, mert ez a könyv a maga 5-féle játéktáblájával maga a megvalósuló jövőálom. Új fogalmak sz új játékpalettán: mikroprogramok, mikrotippegység, duó, trió mikroprogramok, játéktáblák, szektorok, játékmezők, játékrendszer, szemléltető játékmodellek.
Az iménti kifejezések a totókulcsos játék elméletben és azok beépülése a játékrendszerbe feltehető, hogy egy új játékintelligencia üzenetét hordozzák.
Valóban csábító ez a lehetőség!
A könyvben kidolgozott kulcsjátékok jól kezelhetők s bizonyára sokak számára lesz ezek áltat könnyebben megvalósítható a cél, a mind nagyobb vagy éppen a fő találat elérése. Állítom ezt annak ellenére, hogy a SZERENCSEJÁTÉK RT. gazdasági okokból 20,-Ft-ra kényszerül emelni a totószelvények árát. A szerző

radoandras 2013.08.13. 09:01:26

@pezib: A PROGRAMOZHATÓ TOTÓKULCSOS JÁTÉK HASZNÁLATA, ALKALMAZÁSÁNAK MÓDSZEREI
Mielőtt a hibapont nélküli, programozható totókulcsos játék használatára, annak magyarázatára rétérnék, bizonyos fogalmakat szeretnék tisztázni.
Mikroprogram: Az új játékrendszer legkisebb, ám legfontosabb variált rész a mikrotippegység, amelyben a fogadó által előre kiválasztott, beprogramozott tippek jutnak érvényre. Más szóval, előre meghatározzuk, hogy a mikrotippegységen belül hány 1-es, X vagy 2-es szerepeljen és milyen sorrendben.A mikroprogramokhoz teljes részletességű kiértékelő táblázatokat készítettem, melyek az összes előfordulási esetet bemutatják, értékelik. A mikroprogramok behatóbb tanulmányozásakor a fogadó azonnal észleli, hogy nem "csak" egy részből (egy egységből) álló mikroprogramok vannak, hanem 2 db kétrészes, úgynevezett duó és 2 db három részes úgynevezett trió mikroprogramok is. Ezeknek a magyarázata röviden abban áll, hogy ha 3-féle tippelképzelést akarunk játékunknál a mikrotippegységen belül szerepeltetni, úgy azok matematikailag vagy kettő-, vagy háromféle formában valósíthatók meg. Ezeknek részletekbe menő kifejtésétől most tekintsünk el, hiszen ki-ki saját maga is azonnal, vizuális érzékelés utján a kívánt információ birtokába juthat. Vafyis, ha a fogadó látja a mikroprogramokat, megérti azok szerkezetét, működési módját. Minden mikroprogramhoz kiértékelő tábla tartozik, ahol is az "összes előfordulási eset" alatt az 1x2-es kiírás csupán jelző értékű.
FONTOS!A vonal alatti első vízszintes sor adja a legfontosabb információt a hozzá tartozó mikroprogrammal kapcsolatban, pl. hány 1-es, x vagy 2-es szerepel benne. Ez a mikroprogram kódszáma. Szorosan ide tartozik, hogy a könyv elején található "Összesítő a könyvben szereplőprogramozott játéktáblákról" című 7 részt éppen a ködszámok felhasználásával sikerült rendezni. Ezért a kódszámok szerepe a játékrendszerben rendkívül fontos. A mikroprogram egyes kódszámai az összesítőben külön jelzésekkel is el van látva. Ezeknek a jeleknek a jelzőszerepe sorrendiséget, illetve az 1-es, az x és a 2-es tipp viszonyát hivatott meghatározni.

radoandras 2013.08.13. 09:33:50

@pezib: Nézzük pl. az összesítőben a 7. számú kulcs I., II. szektorában feltüntetett kódszámokat: I. II:
1 x 2 1 x 2
1*1 1 1*1 1
Ez azt jelenti, hogy a 6 mérkőzés játéktáblája ez esetben úgy van programozva, hogy az I. szektorban 1db 1-es, 1db x és 1db 2-es szerepel, mégpedig olyan sorrendiségben, hogy az 1-es tippen kívűl a mikrotippben az X minden esetben a 2-es tipp fölött helyezkedik el. A II. szektorban a sorrendiség azonos, tehát 1-es, x és 2-es a sorrend.
Ha szemügyre vesszük ennek a mikroprogramnak a táblázatát, világosan látjuk, hogy a duó mikroprogramból csak az egyik részt, nevezetesen a felsőt játszottuk meg a játéktáblánkon.
Szólni kell még a 13 mérkőzés egyes programozott játéktábláinál alkalmazott jelzésekről. Pl. vizsgáljuk meg az összesítőben a 258-as, a 266-os és a 275 ös sz kulcsoknak a IV. szektoraihoz tartozó kódszámoknál alkalmazott jelzéseket. Íme:
258-as kulcs IV.
1 x 2
*1 1 2
266-os kulcs: IV.
1 x 2
o1 1 2
275-ös kulcs IV.
1 x 2
.1 1 2
Szándékosan ragadtam ki a fenti három kulcsot példának, mert az összesítő táblázatban ezeknek a kulcsoknak a IV. szektorban alkalmazott kódszámjelölése magyarázatra szorul. Itt a * jelnek mégplusz szerepe is van, mivel 4-féle tipp szerepel a tippegységben.
Pl: a 258-as kulcsnál lévő(*) jel azt jelzi, hogy ebben a programban az1-es a 2db 2-es gölött helyezkedik el.
A 266-os kulcsnál lévő(O) jel azt jelző, hogy ebben a programban az 1-es a 2db 2-es között, középen helyezkedik el.
a 275-ös kulcsnál lévő(.) jel azt jelzi, hogy ebben a programban az 1-es a 2db 2-es alatt, tehát alul helyezkedik el.
Ez a 3-féle jelzés csak a 13 mérkőzés egyes programozott játéktábláinál fordulhat elő, ahol a trió mikrotippből csak egy-egy részt kívánunk megjátszani.
Megjegyzés: a szerző a 13-as tippsort a játéktábláin I.,II.,III.,IV. szektorra o osztja:
1. I. szektor
2.
3.

4. II.szektor
5.
6.

7. III: szektor
8.
9.

10. IV: szektor
11.
12.
13.

radoandras 2013.08.13. 09:55:04

@pezib: JÁTÉKTÁBLA
Az a matematikailag pontosan kiszámított keret, amely a teljes játékmezőt magába foglalja A könyben öt különböző nagyságú és terjedelmű játéktáblát különböztetünk meg.
Ezek rendje:
6 mérkőzés programozott játéktáblái 9 oszlopon 2 szektorban;
9 mérkőzés programozott játéktáblái 27 oszlopon 3 szektorban;
12 mérkőzés programozott játéktáblái 81 oszlopon 4 szektorban;
13 mérkőzés programozott játéktáblái 108 oszlopon 4 szektorban;
13 mérkőzés programozott játéktáblái 162 oszlopon 4 szektorban.
A játéktábla játékmezője harmadonként "szektorokra" van felosztva. A szektorok a játéktábla elején, függőlegesen lefelé I.,II.,III.,IV. számokkal vannak jelölve.Egy szektor 3 tippsort foglal magába. kivéve a 13 mérkőzés két variációs tábláját, ahol a IV. számmal jelölt szektor minden esetben 4 tippsort tartalmaz. Ez a megállapítás egyébként a mikroprogramok részletes kiértékelő táblázataiból is jól kitűnik.
A játékmező függőlegesen 6 oszloponként be van határolva, megkönnyítve ezzel a fogadó számára a totószelvényre történő átmásolását.
FONTOS!Természetesen a bejelöléstől függetlenül a variáció 2 vagy 4 hasábos szelvényeken is megjátszható. A játékrendszer oszlopai külön is meg vannak számozva a könnyebb áttekinthetőségért. A játéktáblák közül a 12 mérkőzés 81 oszlopos, a 13 mérkőzés 108 oszlopos, s végül a 13 mérkőzés 162 oszlopos variációs rendszerét magába foglaló programozhatótotókulcsos játékoknál - a totókulcsok terjedelme miatt - a játéktábla 2, illetve 3 egymás alatti részből áll. Így a 12 mérkőzés 81 oszlopos játéktáblája 2 részből, a felső és alsó részből áll. A 13 mérkőzés 108 oszlopos játéktáblája 2 részből, a felső és alsó részből áll. A 13 mérkőzés 162 oszlopos játéktáblája 3 részből: felső, középső és alsó részből áll.
A nagy variációkat magába foglaló játéktáblák egy része külön nem játszható meg. Ezért zárt, megbonthatalan egységet alkotnak!
A játéktáblák tartalmi helyességének ellenőrzését anyagi felelőség nélkül ugyan, de nagy gondossággal végeztem el.
A Szerző

radoandras 2013.08.13. 10:36:21

@pezib: A JÁTÉK HASZNÁLATA, ALKALMAZÁSÁNAK MÓDSZEREI
Ha gyorsan meg akarja érteni a programozható totókulcsos játék természetét, működésmódját, kérem szánjon egy kis időt a játékmodellek tanulmányozására.
A könyvben 5-féle szemléltető játéktábla van modellezve. Ezeken jól érzékelhető az új játékrendszer szerkezeti felépítése, elhelyezkedése, a programok térbeli lefutása, levezetése. Ezek a rendszertáblák a kiválasztott játék üzenethordozói, melyek elképesztően könnyen kezelhetők.
Ha a fogadó a könyvben szereplő programozott játéktáblák közül kíván választani a heti játékhoz, a dolga nagyon egyszerű:
Fellapozza a könyv elején található "Összesító a könyvben szereplő programozott játéktáblákról" c. tartalommutatót, ahol a programozott totókulcsok játéktáblái - emelkedő sorrendben 6,9,12,13 mérkőzés - vannak felsorolva, szektoronként precíz kimunkálással, a fogadónak prezentálják a teljes választékot.
Vegyünk egy gyakorlati példát: történetesen a fogadó 9 mérkőzés programozott játéktábláját, amely a következő programokat jelenti:
kódszám
1 x 2
I.szektor 1 2 0 (1db 1, 2db x, 0db 2)
II.szektor 1 0 2 (1db 1, 1db x, 2db 2)
III.szektor 1 2 0 (1db 1, 2db x, 0db 2)
86.sz. kulcs: ez a játék 27 oszlopon, 270,-Ft-ért játszható meg. A könyvben az 57. oldalon található.
Fogadói tennivaló:Átmásolni a játéktáblát a 4db 6 hasábos és 1db 4 hasábos totószelvényre. Egy sor a 4 hasábosnál pluszban marad egyéni felhasználásra. Az természetes, hogy a könyvben lévő totókulcsok kollektív szelvényen is játszhatók, befizetett 3 esélyes tippel.A játék alkalmazásának másik módja, amikor a fogadó olyan összetételű játékot akar megjátszani, programozni, ami a könyvben pont nincs megadva és így önmaga rakja össze, mikroprogramok kiválasztása után.
Vegyünk egy példát:
12 mérkőzés programozható totókulcsa egyéni elképzelés szerint.
Először kiválasztja a mikroprogramokat, kódszám szerint:
1 x 2
I.szektor 1 2 0 (kódszám) mikroprogram
II.szektor 1*1 1 (kódszám) mikroprogram
III.szektor 2 1 0 (kódszám) mikroprogram
IV.szektor 3 3 3 (kódszám) mikroprogram

A szemléltető játéktáblamodell megmutatja, hogyan helyezkedik el az előre megadott miniprogram a játéktáblán, szektoronként. Ezen útmutató segítségével a fogadó beírja az általa választott programokat.
-Az itt egyéni elképzelés szerinti kiválasztott mikroprogramok kódszám szerinti behelyettesítésének lépéseit lásd a 12.oldalon:
Ellenőrzésképpen az adott szektor kódszáma szerint, 12 mérkőzés már megírt táblájának azon szektorát megnézni, ami az összesítőben megegyezik az Ön által választott kódszámmal. Megnézni az oldalt és fellapozva meggyőződik annak matematikai levezetéséről.
Pl.:az első és második szektor kiválasztott kódszáma megegyezik a könyvben lévő 171.sz. kulcs első két szektorával (119.oldal). A harmadik szektor kódszáma megegyezik a könyvben lévő 166.sz. kulcs harmadik szektorával (114.oldal). S végül a negyedik szektor választott kódszáma megegyezik a könyvben lévő 170.sz. kulcs negyedik szektorával (118.oldal).
a TIPPMIX KULCSOKAT A FENTIEKHEZ HASONLÓAN KELL A FOGADÓNAK SAJÁT MAGA I.-II. SZEKTORRA ELKÉSZÍTENIE 6, VAGY 7 MÉRKŐZÉSRE AZ ÁLTALA PREFERÁLT KÓDSZÁMÚ MIKROPROGRAMOK "ÖSSZESZORZÁSÁVAL"!

radoandras 2013.08.13. 10:55:25

@pezib: Kódszám
x11 (2 1 0)
1x1
11x

1xx (1 2 0)
x1x
xx1

211 (2 0 1)
121
112

2xx (0 2 1)
x2x
xx2

122 (1 0 2)
212
221

1x2 (3 0 0)
1x2
1x2

x22 (0 1 2)
2x2
22x

1xx (1 1 1)
x12
221

122 (1 1 1)
21x
xx1

1x2 (4 0 0)
1x2
1x2
1x2

2111 (3 0 1)
1211
1121
1112

x111 (3 1 0)
1x11
11x1
111x

1xxx (1 3 0)
x1xx
xx1x
xxx1

2xxx (0 3 1)
x2xx
xx2x
xxx2

x222 (0 1 3)
2x22
22x2
222x

1222 (1 0 3)
2122
2212
2221

111xxx (2 2 0)
1xx11x
x1x1x1
xx1x11

111222 (2 0 2)
122112
212121
221211

xxx222 (0 2 2)
x22xx2
2x2x2x
22x2xx

111xxx (2 1 1)-----(2*1 1)
1xx112
x12121
221211

111222 (2 1 1)-----(2 1*1)
12211x
21x1x1
xx1x11

1222 (1 2 1)-----(1 2*1)
21xx
xx1x
xxx1

1xxx (1 2 1)-----(1 2o1)
x122
221x
xxx1

1xxx (1 2 1)-----(1 2.1)
x1xx
xx12
2221

x111 (1 1 2)-----(*1 1 2)
1x22
22x2
222x

x222 (1 1 2)-----(O1 1 2)
2x11
11x2
222x

x222 (1 1 2)-----(.1 1 2)
2x22
22x1
111x

Megjegyzés:
(*) jel azt jelzi, hogy a programban az 1-es a 2db 2-es fölött helyezkedik el.
(o) jel azt jelzi, hogy az 1-es 2db 2-es között, közepén helyezkedik el.
(.) jel azt jelzi, hogy az 1-es a 2db 2-es alatt, tehát alul helyezkedik el.

A könyv további része ezekből a mikroprogramokból összeállítotoo játéktáblák gyűteménye az adott mikroprogramok összeszorzásával, amit Lambert dupla esélyeiből kiválasztott mérkőzésekhez is hibapont nélkül, vagy kombiban használhatók.

Példa az (1 1 1) és a (1 1 1) mikropogram összeszorzására kilenc oszlopon:

1xx-1xx-1xx I.szektor (1 1 1) kódszám
x12-x12-x12
221-221-221

111-222-222 II.szektor (1 1 1) kódszám
222-111-xxx
xxx-xxx-111

Ha jól választok Lambert tippjeiból (6-7 két esélyt),s megfelelő mikroprogrammal játszom hatosom-hetesem van.
Üdv.: András
U.i.: a könyv a továbbiakban szemléltető játéktáblák gyűjteménye szöveg nélkül 295. oldalig.

lacoka6811 2013.08.13. 12:25:25

Szioka,

Ha jól értelmezem amennyiben 7 meccset tippelnék meg akkor 6 tippsor lenne és a 3 meccset összekombinálnám a 4 meccses tipsorral úgy hogy a 3 meccses tippsor 2 szer szerepelne mivel a 4 meccses 6 tippsorból áll.

Üdv, Lacos.

U.i. Örülök ,hogy erre tévedtél.

lambert 2013.08.13. 12:59:32

@lacoka6811:

én ahogy látom egymás alá kell szorozni a csoportokat amelyet kiválasztasz.....akkor vagy nyerő ha a megfelelő mikrocsoportal játszol...

lambert

lacoka6811 2013.08.13. 13:17:54

@lambert: A 2-1-0(3 oszlop)meg a 2-1-1 (4 oszlop) az 18 sor lenne ? mindenik mindenikkel megjátszva?
Vagy csak a hasonló kódszámúak párosíthatóak ? 2-1-0 a 2-1-0- val ?

Lacos.

radoandras 2013.08.13. 13:45:07

@lacoka6811: Igen, Lambert megértette a programozható totókulcsok lényegét ami nem más, mint a különböző kódszámú mikroprogramok "összeszorzása" I.-II. III.-IV. szektoron. De ne sajnáljuk le a könyvet, mert közvetlenül a rendszerváltás után íródott, s egy commodore 64 számítógép akkoriban komoly számítástechnikai háttérnek számított.

radoandras 2013.08.13. 13:57:01

@radoandras: Vegyük a mai dupla esélyekből Lambert által javasolt (Y) első hét mérkőzést, amely a sor elején szerepel, s valószínűleg a legtöbb statisztikai adatból készült, s tegyük fel, hogy holnap mindegyik "kizöldül":
1-108=x2
2-117=21
3-112=21
4-110=1x
5-113=1x
6-114=1x
7-131=x1

radoandras 2013.08.13. 14:07:00

@lacoka6811: tegyük fel, hogy a
4-1x
5-1x
6-1x
helyes eredményét az(1 2 0) kódszámú mikroprogram tartalmazza, míg az
1-x2
2-21
3-21
7-x1
helyes eredményét az (1 1 2) kódszámú mikroprogram tartalmazza.

radoandras 2013.08.13. 14:16:32

@lacoka6811:
1xx (1 2 0)
x1x
xx1

x222 (1 1 2)-----(.1 1 2)x222
2x22 2122
22x1 ezen a soron egy D 22x1 is jöhet!
111x 111x

Nincs más dolgom, mint a két kulcsot "összeszorozni" 3x4=12 oszlopot kapok, s ha akarom kombiban is megjátszhatom 12x700-ért, vagy 12x2100-ért. Hogy a sorokat felcseréltük, az ne zavarjon (ebben a sorrendben kell majd a tippszelvényre is rögzíteni a hozzá tartozó két esély valamelyikével), mert feladáskor a gép úgyis sorrendbe rendezi.

radoandras 2013.08.13. 14:24:04

@lacoka6811: a két kulcs szorzata 12 oszlopon:
4-110-1xx1xx1xx1xx (1 2 0) kódszám
5-113-x1xx1xx1xx1x
6-114-xx1xx1xx1xx1

1-108-xxx222222222 (1 1 2)kódszám
2-117-222111222222
3-112-222222xxx111
7-131-111111111xxx
S ezt a 12 oszlopot töltöm ki az adott folyószámmal 12 szelvényre, oszt jó napot!
Üdv.: András

pezib 2013.08.13. 14:55:51

@radoandras: Dícsértes ennyit koptatni korán reggel a billenyűket Bandi bátyám..köszönjük szépen!

radoandras 2013.08.13. 18:56:12

@pezib: Csak Nektek, csak itt, és csak most; így csillaghullás idején.:)

lacoka6811 2013.08.13. 23:03:49

@radoandras: Ha jól látom akkor itt az 112 kódszám 4-5-6 oszlopa 2x21 kellene hogy legyen.

Lacos.

radoandras 2013.08.14. 09:08:41

@lacoka6811: Nincs mit.
x222 x222 (1 1 2)
2x22 2122
22x1 ezen a soron egy D 22x1 is jöhet!
111x 111x

Én meghagytam a harmadik sort három esélyesnek ( m e g l e p e t é s )!
Lambert dupla esélyei is 75-80%-sak.
Üdv.: András

lacoka6811 2013.08.14. 09:46:04

@radoandras: Köszi a magyarázatot.

Lacos.

radoandras 2013.08.14. 10:12:47

@lacoka6811: Nincs mit.
Ez nem jött össze. 7 két esélyből 3-at sikerült megfogni. Talán mégis a keno kulcsokhoz érdemes visszatérnem. A tegnap felkínált dupla esélyekből (28) 15-öt sikerült eltalálnom, mindenféle latolgatás nélkül, első ránézésre.
Üdv.: András
sport tippek
süti beállítások módosítása