|
|
|
E |
Tipp |
ajánlat |
min (2,00) odds |
12.aug |
Bolgár bajnokság |
033 3 Lokomotív Szófia - Csernomorec Burgasz 1.90 3.15 3.25 H 16:45 |
2-1 |
(12)! |
y |
|
12.aug |
Bundesliga 2. |
058 1 Fürth - Kaiserslautern 2.38 3.00 2.51 H 20:00 |
2-1 |
(12)!! |
|
Q |
12.aug |
Cseh bajnokság |
054 1 Ostrava - Jablonec 2.58 3.05 2.31 H 19:45 |
0-4 |
(21)!! |
|
Q |
12.aug |
Dán bajnokság |
041 1 SönderjyskE - Vestsjaelland 1.81 3.20 3.55 H 18:45 |
0-0 |
(1x)! |
y |
|
12.aug |
Fehérorosz bajnokság |
034 3 FK Minszk - Naftan 1.66 3.25 4.20 H 16:45 |
1-2 |
(1)x! |
y |
|
12.aug |
Finn 2. |
036 3 Oulu - Viikingit 1.82 3.20 3.50 H 17:15 |
2-3 |
(1)x! |
y |
|
12.aug |
Francia 2. |
063 1 Brest - Istres 1.95 2.95 3.35 H 20:15 |
3-1 |
(1x) |
y |
|
12.aug |
Holland 2. |
053 3 PSV 2 - Excelsior 2.20 3.10 2.70 H 19:45 |
1-1 |
(1)2! |
Y |
Q |
12.aug |
Horvát bajnokság |
062 3 Rijeka - Osijek 1.41 3.55 6.30 H 20:00 |
5-1 |
(1)x!! |
|
|
12.aug |
Lengyel bajnokság |
037 1 Piast Gliwice - Zawisza Bydgoszcz 1.72 3.20 3.90 H 17:45 |
1-1 |
1x |
|
|
12.aug |
Litván bajnokság |
035 3 Dainava Alytus - VMFD Zalgiris |
0-1 |
2 |
|
|
12.aug |
Norvég 2. |
045 1 Fredrikstad - Vard Haugesund 1.40 3.60 6.35 H 18:45 |
4-4 |
(1)x!! |
|
|
12.aug |
Orosz 2. |
027 3 Mordovia Szaranszk - Khimik Dzerzsinszk 1.30 4.00 7.70 H 15:45 |
4-0 |
(1x) |
y |
|
12.aug |
Orosz 2. |
030 3 Rotor Volgográd - Nyeftehimik Nyizsnyekamszk 1.59 3.25 4.70 H 16:45 |
0-0 |
(1)2! |
Y |
|
12.aug |
Orosz 2. |
032 3 Torpedo Moszkva - Angust Nazran 1.59 3.25 4.70 H 16:45 |
4-2 |
(1)2!! |
|
|
12.aug |
Orosz 2. |
029 3 Tula - Ufa 1.75 3.20 3.75 H 16:45 |
1-0 |
(1)x!! |
|
|
12.aug |
Orosz 2. |
031 3 Szpartak Nalcsik - Baltika Kalinyingrád 2.00 2.90 3.30 H 16:45 |
1-1 |
(1x)!! |
y |
Q |
12.aug |
Orosz 2. |
028 3 Szaljut Belgorod - Alanyija Vlagyikavkaz 3.45 2.95 1.91 H 16:45 |
0-1 |
2x |
|
|
12.aug |
Orosz 2. |
024 3 Jenyiszej - SZKA Habarovszk 2.17 2.85 2.95 H 12:45 |
0-1 |
(1)x! |
Y |
Q |
12.aug |
Orosz 2. |
025 3 Szibir Novoszibirszk - Gazovik Orenburg 2.17 2.85 2.95 H 13:45 |
1-1 |
12 |
|
Q |
12.aug |
Orosz 2. |
026 3 Dinamo Szentpétervár - Sinnyik Jaroszlavl 2.46 3.00 2.44 H 15:45 |
0-0 |
12!! |
|
Q |
12.aug |
Portugál 2. |
050 3 Beira Mar - Porto B 2.38 3.00 2.51 H 19:15 |
2-3 |
(21)!! |
|
Q |
12.aug |
Román bajnokság |
051 3 Gaz Metan Medias - Vaslui 2.70 3.10 2.20 H 19:15 |
1-1 |
(21)! |
y |
Q |
12.aug |
Svájci 2. |
052 1 Schaffhausen - Servette 2.42 3.00 2.47 H 19:30 |
3-0 |
(1x)! |
y |
Q |
12.aug |
Svéd 2. |
046 1 Värnamo - Hammarby 3.65 3.20 1.78 H 18:45 |
0-2 |
(2)x!! |
|
|
12.aug |
Svéd 2. |
047 1 Angelholm - Landskrona 1.87 3.15 3.35 H 18:45 |
2-1 |
(1)2! |
y |
|
12.aug |
Svéd 2. |
048 1 Örgryte - Assyriska 2.80 3.10 2.13 H 18:45 |
3-0 |
(2)1!! |
|
Q |
12.aug |
Svéd 2. |
049 1 Sundsvall - Örebro 2.35 3.05 2.54 H 19:05 |
1-0 |
(12)!! |
|
Q |
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
radoandras 2013.08.12. 16:40:48
34-H és: 62-H
36-H 45-H
53-H 32-H
30-H 29-H
24-H 46-V
47-H 48-V
Üdv.:András
radoandras 2013.08.12. 19:33:28
x11
1x1
11x
1xx
x1x
xx1
211
121
112
2xx
x2x
xx2
122
212
221
1x2
1x2
1x2
x22
2x2
22x
1xx-----(1*1 1)
x12
221
122-----(1 1*1)
21x
xx1
1x2
1x2
1x2
2111
1211
1121
1112
x111
1x11
11x1
111x
1xxx
x1xx
xx1x
xxx1
2xxx
x2xx
xx2x
xxx2
x222
2x22
22x2
222x
1222
2122
2212
2221
111xxx
1xx11x
x1x1x1
xx1x11
111222
122112
212121
221211
xxx222
x22xx2
2x2x2x
22x2xx
111xxx-----(2*1 1)
1xx112
x12121
221211
111222-----(2 1*1)
12211x
21x1x1
xx1x11
1222-----(1 2*1)
21xx
xx1x
xxx1
1xxx-----(1 2o1)
x122
221x
xxx1
1xxx-----(1 2.1)
x1xx
xx12
2221
x111-----(*1 1 2)
1x22
22x2
222x
x222-----(O1 1 2)
2x11
11x2
222x
x222-----(.1 1 2)
2x22
22x1
111x
Megjegyzés:
(*) jel azt jelzi, hogy a programban az 1-es a 2db 2-es fölött helyezkedik el.
(o) jel azt jelzi, hogy az 1-es 2db 2-es között, közepén helyezkedik el.
(.) jel azt jelzi, hogy az 1-es a 2db 2-es alatt, tehát alul helyezkedik el.
A könyv további része ezekből a mikroprogramokból összeállítotoo játéktáblák gyűteménye az adott mikroprogramok összeszorzásával, amit Lambert dupla esélyeiből kiválasztott mérkőzésekhez is hibapont nélkül, vagy kombiban használhatók.
Példa az (1*1 1) és a (1 1*1) mikropogram összeszorzására kilenc oszlopon:
1xx-1xx-1xx
x12-x12-x12
221-221-221
111-222-222
222-111-xxx
xxx-xxx-111
Ha jól választok Lambert tippjeiból (6-7 két esélyt),s megfelelő mikroprogrammal játszom hatosom-hetesem van.
Üdv.: András
lambert 2013.08.12. 22:29:10
szia andrás!
már hallotam a könyvről de még nem olvastam....a négyes csoportokat értem....
de a hármas csoportoknál nem teljesen világos a (1*11) (11*1)jelölés...
lambert
pezib 2013.08.12. 23:36:58
mindenhol máshol csak emlegetik egy-két részletét..
radoandras 2013.08.13. 06:42:20
1xx-----(*1 1 1) NEM KELL A JELÖLÉS!
x12
221
122-----(1 1.1) NEM KELL A JELÖLÉS!
21x
xx1
Üdv.: András
radoandras 2013.08.13. 06:51:17
Üdv.: András
radoandras 2013.08.13. 08:11:57
A magyarországi szerencsejátékok közül az egyik legnépszerűbb szórakozási játékforma a totójáték, amely 44 éves múltra tekinthet vissza. Azért tudta töretlenül megőrizni népszerűségét, vonzását ez a játék, mert folyamatosan meg tudott újulni. Figyelemmel kísérte és követni tudta a játékosok igényeit, elvárásait. Állandóan korszerűsödött, a fogadókat különféle totókulcskönyvekkel segítette tippelésük eredményessé tételében.
Totókulcsok nélkül ma már szinte elképzelhetetlen a komolyabb totózás, mind egyéni, mind kollektív játékoknál.
Ám a fogadói tábor - joggal - egyre újabb igényeket fogalmaz meg a totókulcsokkal szemben. S éppen ez a fogadói igényesség inspirálta a közismert szerzőt, Di Giovanni Lászlót, a szerencsejátékok kombinátorát arra, hogy egy új felfogásban megvalósuló játékrendszert építsen fel, hozzon létre, amely méltán nyeri el a totózó társadalom szimpátiáját.
A Szerencsejáték Rt. megalakulásakor - a "Sportfogadás" 1991. január 6-i számában - jeleztük: törekszünk fogadóink játéklehetőségeit segíteni, azt zavartalanná tenni.
Így került most megvalósításra az utóbbi idők egyik sikeres totókulcskönyve: Di Giovanni László "Programozható hibapont nélküli totókulcsok 1991." c. műve.
Ez az alkotás egy olyan új szakkönyv, amely forradalmasítja az eddigi totózást és bárki számára hozzáférhetővé teszi az új játékrendszert. Alkalmas számítógépes fogadásra, illetve feldolgozásra is és lehetőséget biztosít azoknak, akik az egyre terjedő számítógépeket kedvelik, hogy a totózásnál így is játsszanak.
Azok, akik élnek a lehetőséggel és megvásárolják e könyvet, a nagyobb nyeremény eléréséhez szükséges eszközrendszert vásárolják meg.
radoandras 2013.08.13. 08:38:19
A hibapont nélküli programozható totókulcsos játékforma egy új felfogásban megvalósuló játékrendszert fejez ki, valósít meg. Ez a játék merőben eltér az eddig alkalmazott tradicionális, hagyományos totókulcsos játékoktól.
Az új felfogásban megvalósított totókulcsoknál már nem használunk olyan megszokott fogalmakat, kifejezéseket, mint pl. kétesélyes, háromesélyes vagy hibapontos totókulcsok.
Meglehetősen régóta foglalkoztat a a gondolat:"HOGYAN LEHETNE KEVÉS OSZLOPON KOMOLY NYERÉSI ESÉLYT BIZTOSÍTANI?"
Ezért igyekeztem elvonatkoztatni gondolataimat a mát megszokott játékformáktól és olyan új, hibapont nélküli totókulcsszisztémát hoztam létre, valósítottam meg, ahol mát nem két- illetve három esélyekben gondolkodunk, hanem konkrét tippelképzelést, vagy ha úgy tetszik, még STATISZTIKAI TIPPEKET is figyelembe veszünk játékaink megvalósításánál.
Számos fogadó tapasztalta már az idők folyamán az élet ama fintorát, hogy igen komoly pénz befizetése ellenére is előfordul, hogy nem sikerült még csak a legalacsonyabb nyerőosztályt sem elérni játékával. Sorolom: pl. elmentek a fixek, a két esélyesek, jött a hibapont vagy hibapontok, s ragozhatnám az okokat, de nem ecsetelem tovább a játék múltat ...
Inkább tekintsünk a jövőbe, amely ez esetben a totókulcsos játékreformját hivatott megvalósítani.
Ez a jövőjáték, most itt van már a mában, mert ez a könyv a maga 5-féle játéktáblájával maga a megvalósuló jövőálom. Új fogalmak sz új játékpalettán: mikroprogramok, mikrotippegység, duó, trió mikroprogramok, játéktáblák, szektorok, játékmezők, játékrendszer, szemléltető játékmodellek.
Az iménti kifejezések a totókulcsos játék elméletben és azok beépülése a játékrendszerbe feltehető, hogy egy új játékintelligencia üzenetét hordozzák.
Valóban csábító ez a lehetőség!
A könyvben kidolgozott kulcsjátékok jól kezelhetők s bizonyára sokak számára lesz ezek áltat könnyebben megvalósítható a cél, a mind nagyobb vagy éppen a fő találat elérése. Állítom ezt annak ellenére, hogy a SZERENCSEJÁTÉK RT. gazdasági okokból 20,-Ft-ra kényszerül emelni a totószelvények árát. A szerző
radoandras 2013.08.13. 09:01:26
Mielőtt a hibapont nélküli, programozható totókulcsos játék használatára, annak magyarázatára rétérnék, bizonyos fogalmakat szeretnék tisztázni.
Mikroprogram: Az új játékrendszer legkisebb, ám legfontosabb variált rész a mikrotippegység, amelyben a fogadó által előre kiválasztott, beprogramozott tippek jutnak érvényre. Más szóval, előre meghatározzuk, hogy a mikrotippegységen belül hány 1-es, X vagy 2-es szerepeljen és milyen sorrendben.A mikroprogramokhoz teljes részletességű kiértékelő táblázatokat készítettem, melyek az összes előfordulási esetet bemutatják, értékelik. A mikroprogramok behatóbb tanulmányozásakor a fogadó azonnal észleli, hogy nem "csak" egy részből (egy egységből) álló mikroprogramok vannak, hanem 2 db kétrészes, úgynevezett duó és 2 db három részes úgynevezett trió mikroprogramok is. Ezeknek a magyarázata röviden abban áll, hogy ha 3-féle tippelképzelést akarunk játékunknál a mikrotippegységen belül szerepeltetni, úgy azok matematikailag vagy kettő-, vagy háromféle formában valósíthatók meg. Ezeknek részletekbe menő kifejtésétől most tekintsünk el, hiszen ki-ki saját maga is azonnal, vizuális érzékelés utján a kívánt információ birtokába juthat. Vafyis, ha a fogadó látja a mikroprogramokat, megérti azok szerkezetét, működési módját. Minden mikroprogramhoz kiértékelő tábla tartozik, ahol is az "összes előfordulási eset" alatt az 1x2-es kiírás csupán jelző értékű.
FONTOS!A vonal alatti első vízszintes sor adja a legfontosabb információt a hozzá tartozó mikroprogrammal kapcsolatban, pl. hány 1-es, x vagy 2-es szerepel benne. Ez a mikroprogram kódszáma. Szorosan ide tartozik, hogy a könyv elején található "Összesítő a könyvben szereplőprogramozott játéktáblákról" című 7 részt éppen a ködszámok felhasználásával sikerült rendezni. Ezért a kódszámok szerepe a játékrendszerben rendkívül fontos. A mikroprogram egyes kódszámai az összesítőben külön jelzésekkel is el van látva. Ezeknek a jeleknek a jelzőszerepe sorrendiséget, illetve az 1-es, az x és a 2-es tipp viszonyát hivatott meghatározni.
radoandras 2013.08.13. 09:33:50
1 x 2 1 x 2
1*1 1 1*1 1
Ez azt jelenti, hogy a 6 mérkőzés játéktáblája ez esetben úgy van programozva, hogy az I. szektorban 1db 1-es, 1db x és 1db 2-es szerepel, mégpedig olyan sorrendiségben, hogy az 1-es tippen kívűl a mikrotippben az X minden esetben a 2-es tipp fölött helyezkedik el. A II. szektorban a sorrendiség azonos, tehát 1-es, x és 2-es a sorrend.
Ha szemügyre vesszük ennek a mikroprogramnak a táblázatát, világosan látjuk, hogy a duó mikroprogramból csak az egyik részt, nevezetesen a felsőt játszottuk meg a játéktáblánkon.
Szólni kell még a 13 mérkőzés egyes programozott játéktábláinál alkalmazott jelzésekről. Pl. vizsgáljuk meg az összesítőben a 258-as, a 266-os és a 275 ös sz kulcsoknak a IV. szektoraihoz tartozó kódszámoknál alkalmazott jelzéseket. Íme:
258-as kulcs IV.
1 x 2
*1 1 2
266-os kulcs: IV.
1 x 2
o1 1 2
275-ös kulcs IV.
1 x 2
.1 1 2
Szándékosan ragadtam ki a fenti három kulcsot példának, mert az összesítő táblázatban ezeknek a kulcsoknak a IV. szektorban alkalmazott kódszámjelölése magyarázatra szorul. Itt a * jelnek mégplusz szerepe is van, mivel 4-féle tipp szerepel a tippegységben.
Pl: a 258-as kulcsnál lévő(*) jel azt jelzi, hogy ebben a programban az1-es a 2db 2-es gölött helyezkedik el.
A 266-os kulcsnál lévő(O) jel azt jelző, hogy ebben a programban az 1-es a 2db 2-es között, középen helyezkedik el.
a 275-ös kulcsnál lévő(.) jel azt jelzi, hogy ebben a programban az 1-es a 2db 2-es alatt, tehát alul helyezkedik el.
Ez a 3-féle jelzés csak a 13 mérkőzés egyes programozott játéktábláinál fordulhat elő, ahol a trió mikrotippből csak egy-egy részt kívánunk megjátszani.
Megjegyzés: a szerző a 13-as tippsort a játéktábláin I.,II.,III.,IV. szektorra o osztja:
1. I. szektor
2.
3.
4. II.szektor
5.
6.
7. III: szektor
8.
9.
10. IV: szektor
11.
12.
13.
radoandras 2013.08.13. 09:55:04
Az a matematikailag pontosan kiszámított keret, amely a teljes játékmezőt magába foglalja A könyben öt különböző nagyságú és terjedelmű játéktáblát különböztetünk meg.
Ezek rendje:
6 mérkőzés programozott játéktáblái 9 oszlopon 2 szektorban;
9 mérkőzés programozott játéktáblái 27 oszlopon 3 szektorban;
12 mérkőzés programozott játéktáblái 81 oszlopon 4 szektorban;
13 mérkőzés programozott játéktáblái 108 oszlopon 4 szektorban;
13 mérkőzés programozott játéktáblái 162 oszlopon 4 szektorban.
A játéktábla játékmezője harmadonként "szektorokra" van felosztva. A szektorok a játéktábla elején, függőlegesen lefelé I.,II.,III.,IV. számokkal vannak jelölve.Egy szektor 3 tippsort foglal magába. kivéve a 13 mérkőzés két variációs tábláját, ahol a IV. számmal jelölt szektor minden esetben 4 tippsort tartalmaz. Ez a megállapítás egyébként a mikroprogramok részletes kiértékelő táblázataiból is jól kitűnik.
A játékmező függőlegesen 6 oszloponként be van határolva, megkönnyítve ezzel a fogadó számára a totószelvényre történő átmásolását.
FONTOS!Természetesen a bejelöléstől függetlenül a variáció 2 vagy 4 hasábos szelvényeken is megjátszható. A játékrendszer oszlopai külön is meg vannak számozva a könnyebb áttekinthetőségért. A játéktáblák közül a 12 mérkőzés 81 oszlopos, a 13 mérkőzés 108 oszlopos, s végül a 13 mérkőzés 162 oszlopos variációs rendszerét magába foglaló programozhatótotókulcsos játékoknál - a totókulcsok terjedelme miatt - a játéktábla 2, illetve 3 egymás alatti részből áll. Így a 12 mérkőzés 81 oszlopos játéktáblája 2 részből, a felső és alsó részből áll. A 13 mérkőzés 108 oszlopos játéktáblája 2 részből, a felső és alsó részből áll. A 13 mérkőzés 162 oszlopos játéktáblája 3 részből: felső, középső és alsó részből áll.
A nagy variációkat magába foglaló játéktáblák egy része külön nem játszható meg. Ezért zárt, megbonthatalan egységet alkotnak!
A játéktáblák tartalmi helyességének ellenőrzését anyagi felelőség nélkül ugyan, de nagy gondossággal végeztem el.
A Szerző
radoandras 2013.08.13. 10:36:21
Ha gyorsan meg akarja érteni a programozható totókulcsos játék természetét, működésmódját, kérem szánjon egy kis időt a játékmodellek tanulmányozására.
A könyvben 5-féle szemléltető játéktábla van modellezve. Ezeken jól érzékelhető az új játékrendszer szerkezeti felépítése, elhelyezkedése, a programok térbeli lefutása, levezetése. Ezek a rendszertáblák a kiválasztott játék üzenethordozói, melyek elképesztően könnyen kezelhetők.
Ha a fogadó a könyvben szereplő programozott játéktáblák közül kíván választani a heti játékhoz, a dolga nagyon egyszerű:
Fellapozza a könyv elején található "Összesító a könyvben szereplő programozott játéktáblákról" c. tartalommutatót, ahol a programozott totókulcsok játéktáblái - emelkedő sorrendben 6,9,12,13 mérkőzés - vannak felsorolva, szektoronként precíz kimunkálással, a fogadónak prezentálják a teljes választékot.
Vegyünk egy gyakorlati példát: történetesen a fogadó 9 mérkőzés programozott játéktábláját, amely a következő programokat jelenti:
kódszám
1 x 2
I.szektor 1 2 0 (1db 1, 2db x, 0db 2)
II.szektor 1 0 2 (1db 1, 1db x, 2db 2)
III.szektor 1 2 0 (1db 1, 2db x, 0db 2)
86.sz. kulcs: ez a játék 27 oszlopon, 270,-Ft-ért játszható meg. A könyvben az 57. oldalon található.
Fogadói tennivaló:Átmásolni a játéktáblát a 4db 6 hasábos és 1db 4 hasábos totószelvényre. Egy sor a 4 hasábosnál pluszban marad egyéni felhasználásra. Az természetes, hogy a könyvben lévő totókulcsok kollektív szelvényen is játszhatók, befizetett 3 esélyes tippel.A játék alkalmazásának másik módja, amikor a fogadó olyan összetételű játékot akar megjátszani, programozni, ami a könyvben pont nincs megadva és így önmaga rakja össze, mikroprogramok kiválasztása után.
Vegyünk egy példát:
12 mérkőzés programozható totókulcsa egyéni elképzelés szerint.
Először kiválasztja a mikroprogramokat, kódszám szerint:
1 x 2
I.szektor 1 2 0 (kódszám) mikroprogram
II.szektor 1*1 1 (kódszám) mikroprogram
III.szektor 2 1 0 (kódszám) mikroprogram
IV.szektor 3 3 3 (kódszám) mikroprogram
A szemléltető játéktáblamodell megmutatja, hogyan helyezkedik el az előre megadott miniprogram a játéktáblán, szektoronként. Ezen útmutató segítségével a fogadó beírja az általa választott programokat.
-Az itt egyéni elképzelés szerinti kiválasztott mikroprogramok kódszám szerinti behelyettesítésének lépéseit lásd a 12.oldalon:
Ellenőrzésképpen az adott szektor kódszáma szerint, 12 mérkőzés már megírt táblájának azon szektorát megnézni, ami az összesítőben megegyezik az Ön által választott kódszámmal. Megnézni az oldalt és fellapozva meggyőződik annak matematikai levezetéséről.
Pl.:az első és második szektor kiválasztott kódszáma megegyezik a könyvben lévő 171.sz. kulcs első két szektorával (119.oldal). A harmadik szektor kódszáma megegyezik a könyvben lévő 166.sz. kulcs harmadik szektorával (114.oldal). S végül a negyedik szektor választott kódszáma megegyezik a könyvben lévő 170.sz. kulcs negyedik szektorával (118.oldal).
a TIPPMIX KULCSOKAT A FENTIEKHEZ HASONLÓAN KELL A FOGADÓNAK SAJÁT MAGA I.-II. SZEKTORRA ELKÉSZÍTENIE 6, VAGY 7 MÉRKŐZÉSRE AZ ÁLTALA PREFERÁLT KÓDSZÁMÚ MIKROPROGRAMOK "ÖSSZESZORZÁSÁVAL"!
radoandras 2013.08.13. 10:55:25
x11 (2 1 0)
1x1
11x
1xx (1 2 0)
x1x
xx1
211 (2 0 1)
121
112
2xx (0 2 1)
x2x
xx2
122 (1 0 2)
212
221
1x2 (3 0 0)
1x2
1x2
x22 (0 1 2)
2x2
22x
1xx (1 1 1)
x12
221
122 (1 1 1)
21x
xx1
1x2 (4 0 0)
1x2
1x2
1x2
2111 (3 0 1)
1211
1121
1112
x111 (3 1 0)
1x11
11x1
111x
1xxx (1 3 0)
x1xx
xx1x
xxx1
2xxx (0 3 1)
x2xx
xx2x
xxx2
x222 (0 1 3)
2x22
22x2
222x
1222 (1 0 3)
2122
2212
2221
111xxx (2 2 0)
1xx11x
x1x1x1
xx1x11
111222 (2 0 2)
122112
212121
221211
xxx222 (0 2 2)
x22xx2
2x2x2x
22x2xx
111xxx (2 1 1)-----(2*1 1)
1xx112
x12121
221211
111222 (2 1 1)-----(2 1*1)
12211x
21x1x1
xx1x11
1222 (1 2 1)-----(1 2*1)
21xx
xx1x
xxx1
1xxx (1 2 1)-----(1 2o1)
x122
221x
xxx1
1xxx (1 2 1)-----(1 2.1)
x1xx
xx12
2221
x111 (1 1 2)-----(*1 1 2)
1x22
22x2
222x
x222 (1 1 2)-----(O1 1 2)
2x11
11x2
222x
x222 (1 1 2)-----(.1 1 2)
2x22
22x1
111x
Megjegyzés:
(*) jel azt jelzi, hogy a programban az 1-es a 2db 2-es fölött helyezkedik el.
(o) jel azt jelzi, hogy az 1-es 2db 2-es között, közepén helyezkedik el.
(.) jel azt jelzi, hogy az 1-es a 2db 2-es alatt, tehát alul helyezkedik el.
A könyv további része ezekből a mikroprogramokból összeállítotoo játéktáblák gyűteménye az adott mikroprogramok összeszorzásával, amit Lambert dupla esélyeiből kiválasztott mérkőzésekhez is hibapont nélkül, vagy kombiban használhatók.
Példa az (1 1 1) és a (1 1 1) mikropogram összeszorzására kilenc oszlopon:
1xx-1xx-1xx I.szektor (1 1 1) kódszám
x12-x12-x12
221-221-221
111-222-222 II.szektor (1 1 1) kódszám
222-111-xxx
xxx-xxx-111
Ha jól választok Lambert tippjeiból (6-7 két esélyt),s megfelelő mikroprogrammal játszom hatosom-hetesem van.
Üdv.: András
U.i.: a könyv a továbbiakban szemléltető játéktáblák gyűjteménye szöveg nélkül 295. oldalig.
lacoka6811 2013.08.13. 12:25:25
Ha jól értelmezem amennyiben 7 meccset tippelnék meg akkor 6 tippsor lenne és a 3 meccset összekombinálnám a 4 meccses tipsorral úgy hogy a 3 meccses tippsor 2 szer szerepelne mivel a 4 meccses 6 tippsorból áll.
Üdv, Lacos.
U.i. Örülök ,hogy erre tévedtél.
lambert 2013.08.13. 12:59:32
én ahogy látom egymás alá kell szorozni a csoportokat amelyet kiválasztasz.....akkor vagy nyerő ha a megfelelő mikrocsoportal játszol...
lambert
lacoka6811 2013.08.13. 13:17:54
Vagy csak a hasonló kódszámúak párosíthatóak ? 2-1-0 a 2-1-0- val ?
Lacos.
radoandras 2013.08.13. 13:45:07
radoandras 2013.08.13. 13:57:01
1-108=x2
2-117=21
3-112=21
4-110=1x
5-113=1x
6-114=1x
7-131=x1
radoandras 2013.08.13. 14:07:00
4-1x
5-1x
6-1x
helyes eredményét az(1 2 0) kódszámú mikroprogram tartalmazza, míg az
1-x2
2-21
3-21
7-x1
helyes eredményét az (1 1 2) kódszámú mikroprogram tartalmazza.
radoandras 2013.08.13. 14:16:32
1xx (1 2 0)
x1x
xx1
x222 (1 1 2)-----(.1 1 2)x222
2x22 2122
22x1 ezen a soron egy D 22x1 is jöhet!
111x 111x
Nincs más dolgom, mint a két kulcsot "összeszorozni" 3x4=12 oszlopot kapok, s ha akarom kombiban is megjátszhatom 12x700-ért, vagy 12x2100-ért. Hogy a sorokat felcseréltük, az ne zavarjon (ebben a sorrendben kell majd a tippszelvényre is rögzíteni a hozzá tartozó két esély valamelyikével), mert feladáskor a gép úgyis sorrendbe rendezi.
radoandras 2013.08.13. 14:24:04
4-110-1xx1xx1xx1xx (1 2 0) kódszám
5-113-x1xx1xx1xx1x
6-114-xx1xx1xx1xx1
1-108-xxx222222222 (1 1 2)kódszám
2-117-222111222222
3-112-222222xxx111
7-131-111111111xxx
S ezt a 12 oszlopot töltöm ki az adott folyószámmal 12 szelvényre, oszt jó napot!
Üdv.: András
pezib 2013.08.13. 14:55:51
radoandras 2013.08.13. 18:56:12
lacoka6811 2013.08.13. 22:59:49
Lacos.
lacoka6811 2013.08.13. 23:03:49
Lacos.
radoandras 2013.08.14. 09:08:41
x222 x222 (1 1 2)
2x22 2122
22x1 ezen a soron egy D 22x1 is jöhet!
111x 111x
Én meghagytam a harmadik sort három esélyesnek ( m e g l e p e t é s )!
Lambert dupla esélyei is 75-80%-sak.
Üdv.: András
lacoka6811 2013.08.14. 09:46:04
Lacos.
radoandras 2013.08.14. 10:12:47
Ez nem jött össze. 7 két esélyből 3-at sikerült megfogni. Talán mégis a keno kulcsokhoz érdemes visszatérnem. A tegnap felkínált dupla esélyekből (28) 15-öt sikerült eltalálnom, mindenféle latolgatás nélkül, első ránézésre.
Üdv.: András